جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بهره‌برداری از بزرگراه گناوه – دیلم؛
کد خبر: ۵۱۹۶۱
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

فکرشهر:  آیین افتتاح بزرگراه گناوه – دیلم با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح بزرگراه گناوه – دیلم اظهار داشت: در استان بوشهر کارهای بسیار خوبی در زمینه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی صورت گرفته است.

محمد اسلامی بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم استان بوشهر تکمیل  بزرگراه گناوه – دیلم بوده است که شاهد تلاش ویژه‌ای برای تکمیل این محور هستیم و امیدواریم زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم سازد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه مهم و حیاتی در شمال استان بوشهر اظهار داشت: این جاده در گذشته به جاده مرگ معروف بود که شاهد تصادف‌های منجربه‌فوت متعددی بودیم.

فرزاد رستمی خاطرنشان کرد: با تکمیل قطعات مختلف این بزرگراه شاهد کاهش مستمر تصادفات در این محور هستیم و امروز شاهد افتتاح کامل این پروژه هستیم.

این بزرگراه به طول ۶۱ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال احداث که ۳۵۱ هزار مترمربع خاکبرداری، یک میلیون و ۱۱۶ هزار مترمکعب خاکریزی، ۱۶۱ هزار تن آسفالت، ۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن بکار رفته و دارای ۱۲۰ دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص است.

سهولت در حمل و نقل و جابه جایی، کاهش تصادفات جاده ای، بالابردن سطح ایمنی در نقل و انتقالات کشور، اشتغال زایی وجذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز، توسعه و آبادانی زیرساخت‌های حیاتی کشور از عمده اهداف این پروژه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر