چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: شاهین شهرداری بوشهر در هفته نوزدهم مسابقات دسته اول فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم بادران تهران بود.‎..
کد خبر: ۵۱۹۷۷
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

فکرشهر ـ کورش امینی: شاهین شهرداری بوشهر در هفته نوزدهم مسابقات دسته اول فوتبال باشگاه های کشور میزبان تیم بادران تهران بود.‎

به گزارش فکرشهر، شاهینی‌ها ساعت ۱۴:۰۰ پنج شنبه 27 دی ماه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر در برابر حریف تهرانی خود به میدان رفتند که در پایان بازی را با نتیجه دو بر صفر واگذارکردند.

اسامی داوران
داور: ایمان کهیش
کمک ها: حامد صفایی – مرتضی هوشیار
داور چهارم: علیرضا حیدرپناه
ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

شاهین شهرداری بوشهر 0
بادران تهران 2

گل های بادران: محمدعلی اکبرخواه در دقیقه 42و82

اخطار: میلاد شعبانلو - مرتضی غلامعلی تبار

ترکیب شاهین در این دیدار؛
محمدعلی نعمتی -علی گودرزی - مرتضی غلامعلی تبار -کمال الدین نیکخوی -علی نظری تعویض (امیرحسین موسی زاده )-محسن فیاض بخشی تعویض (محمد محبی)-میلادشعبانلو( کاپیتان ) -میلاد صارمی تعویض (محمدلطفی)حمید نعمتی -رضا دهقان -بهمن سالاری
سرمربی:محمود فکری

ترکیب تیم بادران در این دیدار؛
مجتبی روشنگر(کاپیتان )- بهروز افشار تعویض (میثم مجیدی )-محمد آشتیانی -امیرحسین صدقی -بهتاش میثاقیان- میعاد یزدانی -مجتبی محبوب مجاز تعویض ( سهیل رحمانی)-امیر میربزرگی تعویض -(حسین زامهران ) -محمدعلی اکبرخواه
سرمربی:فرشید استحقاری

شاهین شهرداری بوشهر با این باخت خانگی تا پاپان هفته نوزدهم  با ۲۷امیتاز در رده چهارم قرار دارد و بادران تهران با این برد بیرون از خانه با ۲۵امتیاز در رده هفتم صعود کرد.
بادران تهران که در سومین فصل حضور خود در رقابت های لیگ دسته اول در میانه راه مجبور به تغییر مربی شد، دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی شاهین شهرداری بوشهر را با دو گل شکست داد؛ دو گلی که توسط محمدعلی اکبرخواه به ثمر رسید تا او تبدیل به ستاره این هفته بشود.

شاهین که این فرصت را داشت با برد، 30 امتیازی شود و جای مس کرمان در رده سوم را بگیرد، حالا در امتیاز ۲۷مانده و ممکن است هفته دیگر آلومینیوم یا گل ریحان و حتی بادران جای بوشهری ها را در جدول رده بندی لیگ دسته اول بگیرند. 
در حالی دومین شکست متوالی ۲ بر صفر محمود فکری و شاهین بوشهر رقم خورد که این تیم در دور رفت مسابقات چند هفته را در صدرجدول سپری کرده و از مدعیان جدی صعود به دسته بالاتر محسوب می شد.

با این دو شکست حالا به نظر می رسد شرایط برای شاگردان محمود فکری کمی دشوار شده باشد. آنها هفته آینده به دیدار شهرداری تبریز خواهند رفت، دیداری که در خانه تبریزی ها برای هر تیمی دشوار محسوب می شود.

محمود فکری: شاهین شهرداری بوشهر به طور کامل رها شده است

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: شهامت این را دارم و مسوولیت شکست تیمم برابر بادران در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور را بر عهده می گیرم.

به گزارش فکرشهر، محمود فکری پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر بادران تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی تیمی شکست می خورد یا برد می آورد عوامل زیادی در این نتیجه نقش دارد.

فکری ادامه داد: از مجموع عوامل موثر در نتیجه گیری، چنانچه مجموعه ۷۰ تا ۸۰ درصد رسالت خود را درست انجام دهد می توان به گرفتن نتیجه امیدوار شد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر افزود: اکنون از هواداران پرشور شاهین عذرخواهی کرده و امیدوارم در هفته های آینده نتیجه های بهتری برای تیم رقم بخورد.

وی اضافه کرد: تیم شاهین شهرداری بوشهر به طور کامل رها شده و موفقیت تیم نیز تنها ملزم به بازیکن و کادرفنی نیست و مسوولان نیز باید این تیم را دریابند.

فکری ادامه داد : بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر تا پیش از شروع فصل باید ۳۰ درصد قرارداد خود را می گرفتند ولی این پرداختی به بازیکنان اکنون حدود ۲۸ درصد است که تا به اینجا به صورت خرد خرد به بازیکنان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: من نیز به عنوان سرمربی تیم شاهین شهرداری تاکنون تنها دریافتی ام از باشگاه پاداش های برد بوده و به جز این پاداش ها ریالی دریافتی نکرده ام.

سرمربی شاهین بوشهر بیان داشت: این در حالی است که پس از استعفا از چندین تیم پیشنهاد داشتم ولی با وعده های مسوولان تیم تصمیم به بازگشت گرفتم.

فکری اضافه کرد: گرفتن بازیکنان با کیفیت در لیگ نیازمند داشتن شرایط مالی مناسب است که به دلیل مشکل مالی در نقل و انتقالات نیز نتوانستیم خوب عمل کنیم.

فکری در پایان گفت: تنها کار و اتفاقی که برای شاهین رخ داد این بود که مدیرعامل از تیم گرفته شده (به دلیل دو شغله بودن و مانع شدن از ادامه فعالیت توسط نهادهای نظارتی) که این مهم بیش از پیش باعث ضربه زدن به تیم می شود.

سرمربی تیم بادران تهران: بازیکنان هر چه در توان داشتند رو کردند

فرشید استحقاری روز پنجشنبه پس از برد دو بر صفر تیمش برابر شاهین شهرداری  بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازیکنان بادران هر چه در توان داشتند رو کردند و موفق به کسب به یک برد ارزشمند برابر شاهین شهرداری بوشهر شدند.

استحقاری ادامه داد: برای این دیدار نقاط ضعف و قوت تیم شاهین شهرداری بوشهر  به خوبی آنالیز شده بود و همین امر باعث شد تا برابر آنها روز موفقی را سپری کنیم.

سرمربی بادران اضافه کرد: در نیمه نخست با تلاش بازیکنان موفق به کنترل بازی شدیم و در نیمه دوم نیز با چند تعویض به اهداف مدنظر خود در این بازی دست پیدا کردیم.

استحقاری افزود: شاهین شهرداری بوشهر از تیم های قدیمی و ریشه دار لیگ است که در صورت حمایت مسوولان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در این دیدار داور قضاوت بی عیب و نقصی داشت ولی در مجموع این چند هفته تیم بادران از اشتباه های داوری متضرر شده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر