سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در شورای اداری بخش ارم با حضور آیت اله حسینی بوشهری مطرح شد:
فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: جلسه شورای اداری بخش ارم با حضور آیت اله سیدهاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان، ارسلان زارع، فرماندار شهرستان، محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان و تعداد دیگری از مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد...
کد خبر: ۵۱۹۸۱
جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: جلسه شورای اداری بخش ارم با حضور آیت اله سیدهاشم حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان، ارسلان زارع، فرماندار شهرستان، محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان و تعداد دیگری از مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری پیرامون استخدام نیروهای بومی در منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: متاسفانه ظرفیت پارس جنوبی برای اشتغال و رفع بیکاری جوانان استان به کار گرفته نمی‌شود.

آیت اله سیدهاشم حسینی بوشهری ادامه داد: انقلاب اسلامی، انقلابی در جهت رفع تبعیض و مبارزه با ظلم بود که حکومت شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ ریخت و حالا پس از ۴۰ سال کماکان دشمن دست از سر مردم ما برنداشته و در حال فشار بر روی مردم است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: من نمی خواهم بگویم همه مشکلات ما به خاطر دشمن است، اما ببینید که اگر در گذشته دشمنان با کشورها برای تحریم و فشار به مردم مذاکره می کردند، حالا کار به مذاکره با شرکت ها و اشخاص کشیده شده تا تحریم و محاصره اقتصادی را بر مردم بیشتر کنند.

آیت اله حسینی بوشهری اضافه کرد: امروز شرایط ما و کشور عادی نیست کما این که اگر عادی بود این مشکلاتی که از طرف مردم و نمایندگان مطرح می شود خود توسط مسوولین رفع می‌شد و به خاطر مسائل اقتصادی و کمبود بودجه است که مسوولین مجبور به اولویت بندی در طرح ها شده اند.

وی ادامه داد: دشمنان اینروزها علی رغم فشار و تحریم، در حال خالی کردن دل مردم نیز هستند تا بین مردم و انقلاب فاصله بیاندازند اما طی روزهای آینده و در ۲۲ بهمن ماه دشمن خواهد دید که همین مردم با وجود تمام مشکلات به صحنه خواهند آمد و علیه دشمن فریاد سر خواهند داد.

آیت اله حسینی بوشهری اضافه کرد: اگر پای دشمن به مملکت باز شود، باز هم همان غارت، چپاول و تجاوز سابق تکرار خواهد شد و مردم و خصوصا جوانان ما باید این مهم را بدانند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: در کنار تمام کارهایی که صورت می‌گیرد مسوولین کمک کنند تا مراسمات مذهبی و انقلابی به بهترین شکل و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و در نهایت مشخص می شود که ما می مانیم و آنکه خواهد رفت دشمن است.

ارسلان زارع، فرماندار دشتستان در این نشست ضمن اعلام برخی از اقدامات و کارهای صورت گرفته مبنی بر عمران و آبادانی بخش ارم در دولت تدبیر و امید گفت: خواستار بهبود مسیر ارتباطی و بین جاده ای مردم بخش ارم، خطوط تلفن و موبایل هستیم و البته در این راستا پیشنهاداتی هم عنوان شده و در حال پیگری هستیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت:علاوه بر مشکلاتی که توسط فرماندار و بخشدار عنوان شد مشکل بزرگ مردم اشتغال است که علی رغم وجود پارس جنوبی بیکاری فراوان در دشتستان و بخش ارم وجود دارد.

محمدباقر سعادت ادامه داد: در دولت یازدهم مصوب شد که پنجاه درصد از نیروهای استخدامی در پارس جنوبی بومی باشند که این امر انجام نگرفته و اگر صورت بگیرد بیکاری مردم استان بوشهر تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صنایعی که در سایر استان ها وجود دارد بیشتر از بیست درصد نیروی غیر بومی وجود ندارد اما در استان بوشهر از ۶۰ هزار نیروی شاغل در پارس جنوبی تنها بیست درصد بومی هستند.

سعادت افزود: ما بارها با وزرا در این باره رایزنی کرده ایم و امیدواریم که جنابعالی در این مهم ورود کرده و این مشکل بزرگ را حل نمایید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر