جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: عملکرد خوب شما و اعضای محترم شورای شهر و رییس محترم شورا که نسبت به عمران و آبادی این شهرستان در این دوره پنجم تلاش چشمگیری داشته اید، بسی جای تقدیر و تشکر دارد؛ با این حال، توجهتان را نسبت به این چند نکته جلب می نمایم...
کد خبر: ۵۱۹۸۴
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۲

فکرشهر- خدیجه ایروان پور:

شهردار محترم برازجان، جناب آقای مهندس محمدی

 سلام علیکم

عملکرد خوب شما و اعضای محترم شورای شهر و رییس محترم شورا که نسبت به عمران و آبادی این شهرستان در این دوره پنجم تلاش چشمگیری داشته اید، بسی جای تقدیر و تشکر دارد؛ با این حال، توجهتان را نسبت به این چند نکته جلب می نمایم.

1. سامان دهی دکه های سطح شهر که به صورتی محدودتر و زیباتر صورت پذیرد تا هم به مبلمان و زیبایی شهر کمک شایانی نماید و هم پیاده رو که محل عبور عابر پیاده است، اشغال نگردد؛ از جمله دکه پنچرگیری رو به روی مجتمع ولی عصر، نزدیک پارک کشتکار، که در آن منطقه ادارات دولتی زیادی وجود دارد و به خاطر موقعیت آن منطقه، به جای آن می توان به عنوان گل فروشی یا ایستگاه مطبوعات استفاده نمود. 

2. جابه جایی هر چه سریع تر جمعه بازار که به علت ورودی و خروجی شهر، باعث ترافیک و بسیار حادثه خیز است؛ اینجانب از سه سال پیش، پیگیر این موضوع هستم ولی متاسفانه هنوز هیچ گونه اقداماتی صورت نپذیرفته است.

3. وضعیت بازار روز باید به صورت شایسته ای جهت شهروندان در نظر گرفته شود، از جمله بازار ماهی فروشان. 

4. داشتن سرویس بهداشتی در اکثر نقاط شهر و لزوم وجود دستگاه آبسردکن؛ با توجه به گرمای 50 درجه در تابستان.

5. ورودی بوشهر به برازجان و بلوار خلیج فارس، مکان مناسبی جهت گردشگری شهروندان نیست؛ لطفا مکان مناسبی جهت تفریح و گردش شهروندان در نظر گرفته شود.

6. نصب سیستم دوربین مدار بسته در نقاط مختلف شهر از جمله پارک ها که امکان هر گونه استعمال دخانیات، جنایت و سرقت وجود دارد و نصب دیگر آن در اماکن عمومی چون بازار روز، چهارراه ها و اکثر خیابان ها وورودی و خروجی شهر؛ نصب این سیستم باعث می شود جرم و جرائم کمتری در این شهرستان به وجود آید و بزهکاری کاهش یابد و این شهرستان از امنیت بالاتری برخوردار و مردم  با آسایش و آرامش بهتری زندگی نمایند.

7. جمع آوری سگ های ولگرد که باعث زشت شدن چهره شهر شده و آسایش و آرامش را از شهروندان گرفته است.

8. درجاده سلامت نیاز به یک کانکس متعلق به نیروی انتظامی لازم و ضروری است؛ جهت حفظ امنیت شهروندان که در هنگام غروب یا شب یا صبح زود در آن مکان حضور دارند؛ تا توسط بعضی افراد مورد مزاحمت قرار نگیرند.
با امید اینکه همه شهروندان با هم همکاری و هم فکری نماییم و جهت پیشرفت و عمران و آبادی شهرمان کوشا باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر