پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از استقرار توده هوای سرد در استان خبر داد و گفت: تا اواسط هفته جاری شاهد ادامه سرما در سطح استان خواهیم بود...
کد خبر: ۵۲۰۲۱
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از استقرار توده هوای سرد در استان خبر داد و گفت: تا اواسط هفته جاری شاهد ادامه سرما در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی در ساعاتی از شبانه روز خصوصا بر روی دریا است و سواحل استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین به دلیل استقرار توده هوای سرد بر روی استان دمای کمینه هوا تا اواسط هفته خصوصا در نقاط مرتفع استان بطور قابل ملاحظه‌ای پایین خواهد بود.

مساعدی در ادامه بیان کرد: جهت وزش باد غالبا شمال غربی در قسمت‌های شمالی استان با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در قسمت‌های مرکزی و جنوبی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت دو و ۱۵ دقیقه، مد اول دریا ساعت هشت و ۳۴ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۲ و ۲۷ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۱۹ و سه دقیقه خواهد بود.

مساعدی افزود: با توجه به وضعیت سرمای هوا نسبت به سرمازدگی و یخ‌زدگی محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر