پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۰۳۱
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵

فکرشهر: عصر پنجشنبه گذشته قطعه نهایی جاده گناوه به سمت دیلم که سال ها بود جان عده‌ زیادی از هموطنانمان را گرفته بود با حضور وزیر راه و شهر سازی افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری فارس، هنوز چند ساعت از افتتاح این جاده که به جاده مرگ معروف شده، نگذشته بود که تصادفات متعددی از زمان افتتاح تاکنون در این قطعه، اتفاق افتاد.

به گفته شاهدان عینی، در مسیر افتتاح شده جدید به خصوص رو به روی پمپ بنزین مال‌قاعد که پیش از این مسیر مستقیم بود و در حال حاضر دوربرگردانی ایجاد شده، به دلیل عدم آشنایی و نبود تابلو چندین خودرو از جمله یک اتوبوس منحرف و یک پژو پس از واژگونی دچار حریق شد.

در این بین به دلیل دوربرگردان تازه ایجاد شده و همچنین نبود روشنایی کافی برای تشخیص مسیر در شب و تاریکی، چند تن از اهالی بومی منطقه با روشن کردن آتش راه را به مسافران نشان می دادند.

روابط عمومی فرمانداری گناوه در پاسخ به انتقادهای همشهریان اظهار داشت: متاسفانه خودروها از طریق میانبر وارد این بزرگراه می شوند که قرار شد راهداری با ایجاد سد خاکی تمامی راه‌های میانبر را مسدود کند.‌

اکبر احمدزاده گفت: بعد از حادثه واژگونی یک خودرو سواری،  فرماندار بلافاصله در محل حاضر شد و دستور داد تا اکیپ راهداری تا صبح در این مکان مستقر شود.

روابط عمومی فرمانداری گناوه ابراز داشت: امروز صبح راهداری نصب سرعتکاه و ایجاد شانه‌های خاکی به وسیله لودر را نیز در دستور کار قرار داد. 

وی افزود: فرماندار نیز دیروز بعد از مراسم افتتاح  به طور مفصل در خصوص کمربندی سیدرضا که نیمه کاره مانده با وزیر راه صحبت کرد و از وی قول هایی گرفت و همچنین به راهداری تاکید کرد روشنایی مسیر را هر چه سریعتر انجام دهد. 

احمد زاده همچین در رابطه با  پیچ راه و دوربرگردان که باعث ایجاد این حوادث شده است، گفت:  پیچ راه جزو ماهیت دور برگردان است و نمی شود دور برگردان را به صورت مستقیم وارد اتوبان کرد لذا فقط باید تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز حادثه اندیشیده شود و همچنین مردم هم به دستورات راهنمایی و رانندگی توجه کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر