پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۱۲۴
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه گفت: ارائه مهارت‌های آموزشی به مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حمیده سراجی صبح امروز در نشست با رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه اظهار داشت: به منظور توانمند‌سازی مددجویان و معلولان کم توان جسمی و حرکتی بهزیستی به آنان آموزش‌های مهارتی به صورت ویژه ارائه می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در راستای سیاست‌های سازمان متبوع نقش به‌سزایی در آموزش و ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی، از جمله معتادان بهبود یافته و نیز جامعه معلولان داشته است.

وی افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی صحیح و آموزش مهارت‌های لازم نسبت به توانمندسازی نیروی‌های انسانی آسیب دیده و معلول برای تسهیل در ورود به بازار کار اقدام کند.

سراجی تاکید کرد: بر همین اساس این مرکز آمادگی دارد به منظور توانمند‌سازی مددجویان و معلولان در راستای ارایه آموزش‌های مهارتی مانند آموزش رایانه، قالی بافی، صنایع دستی و دیگر حرفه‌های مهارتی به معلولان  و افراد کم‌توان جسمی و حرکتی خدماتی را ارائه دهد.

رئیس بهزیستی شهرستان گناوه نیز با اشاره به اینکه آموزش‌های مهارتی مددجویان گناوه‌ای امری دارای اولویت در این نهاد حمایتی است افزود: 150  نفر از مددجویان بهزیستی توسط مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای در شهرستان مورد آموزش در سال جاری قرار گرفته اند.

حمیدی با بیان اینکه انسجام در آموزش و مهارت‌آموزی به مددجویان بهزیستی مقوله‌ای حائز اهمیت برای تمامی دستگاه‌ها در شهرستان گناوه است گفت: با همکاری و تعامل در آموزش، مهارت آموزی و توانمندسازی مددجویان می‌توان در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر اثرگذار بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر