چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۱۲۵
سه‌شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی دانش آموزان مدارس متوسطه اول شهر بوشهر با ظرفیت های فنی و حرفه‌ای آشنا شدند.

به گزارش فکرشهر از فارس، شهروز غلامرضا‌زاده از بازدید 400 نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه اول شهر بوشهر از کارگاه های آموزشی این مرکز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین دانش آموزان خبر داد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 بوشهر با اشاره به وجود امکانات و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شماره 2 بوشهر افزود: هدف از این بازدیدها آشنایی دانش آموزان با آموزش های فنی و حرفه ای و توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی است.

وی در این بازدیدها به قدمت آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر اشاره کرد و شهر بوشهر را به عنوان یکی از قطب های آموزش فنی و حرفه ای در کشور معرفی نمود که با داشتن کارگاه‌های مجهز و مربیان مجرب آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی را دارد.

غلامرضا زاده بازدید از کارگاه‌های آموزشی را فرصتی طلایی برای آشنایی دانش آموزان با انواع مهارت‌های موجود در کارگاه‌های مجموعه فنی و حرفه ای دانست و اظهار داشت: با توجه به ضرورت داشتن مهارت و توانایی کافی برای ورود به بازار کار، این بازدید‌ها برای هدایت دانش آموزان و جوانان به سمت فراگیری فنون مهارتی و ارتقاء توانمندی و حرکت به سمت اشتغال می‌باشد.

وی اضافه کرد: مهارت آموزی اساس و بنیان فراهم آمدن زمینه‌های لازم برای اشتغال جوانان و موجب توانمندی آنان در عرصه‌های مختلف می‌شود. مهارت حلقه گمشده آموزشهای آکادمیک بوده و لازم است مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شایان ذکر است دانش آموزان در این بازدید‌ها از کارگاه‌های نجاری، نقشه برداری،کامپیوتر، صنایع ساختمان و کابینت سازی مرکز شماره 2 بوشهر بازدید و از نزدیک با ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای آشنا شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر