جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۱۶۷
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه تانکر حامل ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال در عسلویه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ پیمان فتاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با قدردانی از تعامل و همکاری مردم ساحل نشین عسلویه با نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت در شهرستان عسلویه از وضعیت مطلوبی برخوردار است که این مهم با تعامل و مشارکت مردم مرزنشین محقق شده است.

وی با تاکید بر مقابله همه جانبه با قاچاق کالا و سوخت افزود: مقابله با سوخت و کالای قاچاق  یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است که در این زمینه  پلیس اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیات بالایی دارد.

رئیس پلیس عسلویه از فعالیت‌های مبارزه با سوخت قاچاق خبرداد و بیان کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان عسلویه حین کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی شهرستان به یک دستگاه تانکر ویژه حمل سوخت مشکوک  و آن را متوقف کردند.

سرهنگ پیمان فتاحی با اشاره به کشف 27 هزار لیتر گازوئیل  قاچاق در عسلویه گفت: پس ازتوقف و بازرسی از خودرو 27 هزار لیتر فرآورده نفتی از نوع گازوئیل فاقد مجوزهای لازم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ارزش محموله قاچاق یاد شده را  1.5 میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: کارشناس مربوطه ارزش محموله مکشوفه قاچاق سوخت در عسلویه را یک میلیارد و 500 میلیون  ریال برآورد کرده است و ماموران انتظامی در این رابطه یک  متهم را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان و قاچاقچیان افزود: هوشیاری نیروی انتظامی سبب شده مناطق مختلف عسلویه برای متخلفان ناامن شود و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر