جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۱۷۶
پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

فکرشهر- کورش امینی: کارگاه آموزش خانواده با محوریت کتابخوانی مادروکودک با مدیریت مشاور امور بانوان بخشداری آبپخش، بصورت آزمایشی در مدرسه دکتر حسابی در همه ی پایه ها در سه جلسه مجزا اجرا شد. 

به گزارش فکرشهر، طلعت حسینی مشاور امور بانوان بخشداری آب پخش، اظهار داشت: این طرح به منظور آشنایی بیشتر خانواده ها با ارزش های همنشینی با کتاب و استفاده بهینه از مطالب ناب کتاب ها  در حال برگزاری است و در کلیه دبستان های شهر برگزار خواهد شد.

حسینی در ادامه داد: مهمترین هدف اجرای این طرح، پیشگیری از اعتیاد است زیرا خانواده ای که با کتاب مانوس باشد، آگاه تر شده و از آسیب های اجتماعی دوری می کند.

وی افزود: اهداف جانبی این طرح، اهمیت ارتباط مادر و کودک در تربیت صحیح کودک و پیشگیری از اعتیاد، افزایش مهارت های زندگی در کودکان، نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین خانواده ها و فرهنگ زیست محیطی در بین کودکان است.

طلعت حسینی تصریح کرد: در این طرح برای دانش آموزان پایه های اول تا سوم، کتاب هایی با موضوع مهارت زندگی و برای دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم نیز کتاب با موضوع محیط زیستی خوانده می شود.

مشاور امور بانوان بخشداری آبپخش با اشاره به اینکهدر اجرای این طرح ابتدا در خصوص اهداف طرح با مادران صحبت شده، بیان داشت: بعد از آن توسط مادران و کودکان کتاب خوانده می شود و سپس بچه ها برداشت خودشان را از کتاب نوشته یا نقاشی می کنند.

حسینی اظهار کرد: در پایان اجرای طرح در هر مدرسه، طرح تفکیک زباله ها در مدرسه توسط مسولین اجرا شده و بعد از اجرای طرح در مدرسه از طرف بخشدار آبپخش علی تنگ ارمی تعدادی کتاب با همین عناوین به کتابخانه مدرسه تقدیم می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر