جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
اختصاصی فکرشهر/ هفته بیستم لیگ دسته اول کشور؛
فکرشهر- کورش امینی: شاهین بوشهر با کسب 3 امتیاز ارزشمند در تبریز 30امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد...
کد خبر: ۵۲۲۰۱
جمعه ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹

فکرشهر- کورش امینی: شاهین بوشهر با کسب 3 امتیاز ارزشمند در تبریز 30امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.

به گزارش «فکر شهر »؛ عصر امروز  پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه تختی شهر تبریز تیم های شهرداری این شهر و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت های هفته بیستم لیگ یک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان محمود فکری به پایان رسید.

ترکیب تیم شهرداری تبریز 

وحید مهدیخانی - مهدی قریشی - احمد حسین زاده - مهدی حسین زاده - مهدی رستم زاده - احمد امیر کامدار - سجاد رهبر خطیبی - محمد زینال خیری - دانا نقشبندی - امیر حسین طاحونی - فرشاد بیابانی

سرمربی حیدر جعفری 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر 

سجاد بیرانوند - علی گودرزی - مجید ایوبی - حمید نعمتی - کمال الدین نیک خوی - میلاد فیاض بخش - رضا دهقان - میلاد صارمی - علی نظری - بهمن سالاری - محمد محبی

سرمربی :محمود فکری 

تیم داوری :

 داور :مهدی نجار 
کمک ها :مهدی سیفی -علی رعیت 

داور چهارم :عبدالحسین باستان 

ناظر داوری :فرشید افشار

شهرداری تبریز 0 
کارت زرد: احمد حسین زاده(16) - محمدرضا زینال خیری(25) - احمد کامدار (45)

شاهین شهرداری بوشهر 1

گل :بهمن سالاری(73)

کارت زرد : بهمن سالاری(73) - کمال الدین نیک خوی(80)

شهرداری چی های تبریزی که در هفته هجدهم با تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم متوقف شدند در هفته نوزدهم استراحت کردند تا با آمادگی کامل به مصاف شاهین زخم خورده امدند

سفید پوشان بوشهری که اینروزها حال خوشی ندارند در هفته گذشته در خانه با دو گل مغلوب بادران تهران شدند تا در شکست هت تریک کنند و باستین مدیرعامل این باشگاه نیز بدلیل دو شغله بودن از سمت خود کنار برود .

بررسی خطوط دفاعی و حمله دو تیم :

تیم تبریزی در 16 بازی گذشته 20 بار دروازه خود را باز شده دیده که اتفاقاً سه گل از این تعداد بدلیل عدم حضور در بوشهر و در دور رفت این رقابت ها بوده است و در فاز هجومی نیز موفق به ثمر رساندن 15 گل شده است .

شاهینی ها هم که در سه هفته اخیر سه شکست تلخ را تجربه کرده اند 13 بار خط دفاعی این تیم تسلیم مهاجمین حریف شده و در خط هجومی نیز 21 گل وارد دروازه حریفان خود کرده است .

جایگاه دو تیم در جدول :

شهرداری تبریز میزبان دیدار امروز با یک بازی کمتر نسبت به شاهین 18 امتیازی در جایگاه نهم جدول رده بندی و شاهین برای رسیدن به جمع مدعیان نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار  داشت .

شاگردان محمود  فکری  تاقبل از این بازی با 27 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور قرار داشت و با این برد  30 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد تا بار دیگر در صف مدعیان گام بردارد. شاگردان محمود فکری اکنون 6 امتیاز با صدرفاصله دارند اما شانس زیادی دارند تا بتوانند به لیگ برتر صعود کنند و در بازی های آینده فرصت مناسبی برایشان ایجاد خواهد شد.

گفتنی است؛ شهرداری تبریز باشکست خانگی امروز 18 امتیازی باقی ماند و یک پله سقوط ورتبه دهم جدول را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر