جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۳۶۳
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: تئاتر خیابانی به دنبال پدر به کارگردانی عباس اسلام پناه در برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مدیریت گروه هنری آرتیسن در گفتگو با« فکرشهر» گفت:  اجرای امروز، دوازدهمین اجرا تئاتر خیابانی گروه هنری آرتیسن بود و
 از آنجایی که  نوه ی دختریِ شهید حسین رحیمی هستم و پدرم کارمند اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بود، همیشه درگیر موضوع شهید و خانواده ی شهدا بودم، همواره دوست داشتم حرف ها و دغدغه های غیر قابل انکار آن ها را به گوش دیگران برسانم، از این رو تصمیم گرفتم متن نمایشی با موضوع ایثارگری همسر و فرزندان شهدا را به نگارش برسانم، شاید بتوانم کمی از ایثار  آن ها را به دیگران هم منتقل کنم.

عباس اسلام پناه ادامه داد: سال ها ذهنم درگیر این موضوع بود تا اینکه کم کم شروع به نگارش کردم و متن "بدنبال پدر" شکل گرفت. مردم و دوستان  مثل همیشه همراه ما بودند اما مسوولین کمتر وقت دارند.  به یاری خدا و با همراهی مردم و دوستداران واقعی هنر، هر ساله چند تئاتر خیابانی با موضوعات مختلف که عمدتاً اجتماعی و فرهنگ ساز خواهند بود به دید عموم می رسانیم اما شاید باورتان نشود ما در راستای اجراهای خیابانی مستقل، بارها از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که ظاهراً خود را صاحب  همه چیز می داند به تعطیلی کار تهدید شده ایم .
وی در پایان اظهار داشت: چرا مسوولین ما در انجام وظیفه خود به بهانه های مختلف کوتاهی می کنند؟ حتی با من تماس گرفتند که نامه زده ایم به اماکن که کار شما را تعطیل کنند.در پایان از اعضای محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان تقاضا دارم مصوبی که به نفع نهاد جزء باشد و نفع عمومی و مردم در آن نباشد به انجام نرسانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر