جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش باران در استان بوشهر فردا تقویت می‌شود...
کد خبر: ۵۲۴۸۲
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۶

فکرشهر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش باران در استان بوشهر فردا تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، پیام مساعدی اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که با نفوذ سامانه بارشی به جنوب و جنوب غرب کشور، بارش باران در برخی نقاط استان ادامه می یابد. 

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود از فردا بارش‌ها بویژه در نیمه جنوبی استان و برخی نقاط مرکزی و شرقی استان تقویت شود و بارندگی گاهی به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد ادامه یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از فردا به تدریج بر سرعت وزش باد شمال غربی و در پی آن ارتفاع موج دریا افزوده می‌شود و با توجه به تداوم وزش باد نسبتا شدید شمال غربی تا روز سه شنبه، خلیج فارس طی این مدت به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری در غالب نقاط استان به‌ویژه در مناطق جنوبی و مرکزی استان همراه با بارش باران گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان متغیر غالبا شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، در مناطق جنوبی استان متغیر غالبا شمال شرقی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت ، از فردا بتدریج در همه نقاط استان شمال غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا دریا نیز طی این مدت ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و از بامداد فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان به تدریج ۹۰ تا ۱‌۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت هشت و ۹ دقیقه، جزر دریا ساعت ۱۱ و ۴۱ دقیقه و مد دوم دریا ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر