پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۵۳۶
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر تدوین طرح جامع کشاورزی دشت پلنگ شهرستان دشتی گفت: ظرفیت‌های دشت پلنگ در عرصه کشاورزی به‌گونه‌ای است که می‌تواند به فرش سبز استان بوشهر تبدیل شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با عشایر منطقه دشت پلنگ با تبریک ایام‌الله دهه فجر و با بیان اینکه رسیدگی به محرومان در اولویت برنامه‌های نظام اسلامی ایران قرار دارد اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که برخورداری از نظامی هستیم که رسیدگی به محرومان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

وی، رسیدگی به محرومان را از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: باید از فرصت فراهم شدن در رسیدگی به محرومان استفاده  و خدمات ارائه شده به این قشر تسریع شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تامین اعتبارات عمرانی گفت: در کنار همه سختی‌ها در تامین اعتبارات، پروژه‌های عمرانی و سازندگی متوقف نشدو به سرعت این مهم ادامه دارد.

گراوند اشتغال جوانان را دغدغه اصلی نظام و مسئولان دانست و تاکید کرد: برای حل اشتغال باید همه دست به دست هم دهیم تا این مشکل  حل شود و مطالبه مهم خانواده‌ها  تحقق یابد.

وی، با اشاره به افزایش افتتاح طرح‌های عمرانی در دهه فجر امسال نسبت به سال قبل خاطر نشان کرد: با همه محدودیت‌ها و مشکلات اعتباری، پروژه‌های عمرانی دهه فجر امسال از نظر تخصیص اعتبار نسبت به دهه فجر سال قبل، 94 درصد رشد داشته و همه این توفیقات در سخت‌ترین شرایط مالی و اعتباری انجام شده است.

استاندار بوشهر اجرای سد دشت پلنگ در دشتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه بر اساس فاینانس خارجی تامین اعتبار می‌شود که اجرای سد دشت پلنگ و خاییز در دشتی و تنگستان در تامین 15 درصد سهم داخلی، 84 میلیارد تومان با همکاری نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس تامین شد.

گراوند  با تاکید بر تدوین طرح جامع کشاورزی دشت پلنگ دشتی تصریح کرد: ظرفیت‌های دشت پلنگ در عرصه کشاورزی به‌گونه‌ای است که می‌تواند به فرش سبز استان بوشهر تبدیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر