پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ با پیگیری های نماینده دشتستان در مجلس و شورای شهر برازجان؛
 فکرشهر – سعید مهاجر: هفته گذشته دور اول مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور به پایان رسید...
کد خبر: ۵۲۶۱۷
چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷

 فکرشهر – سعید مهاجر: هفته گذشته دور اول مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور به پایان رسید.

به گزارش فکرشهر، تیم ستارگان دشتستان که دو هفته مانده به پایان رقابت ها جواز صعود به مرحله بعد را کسب کرده بود از همان موقع به دنبال میزبانی مرحله نهایی مسابقات دسته اول کشور بود.

ابتدای هفته خبری مبنی بر میزبانی استان یزد برای مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور منتشر شد که ناراحتی و واکنش جمع کثیری از اهالی ورزش، باشگاه ها، هیات های ورزشی، هواداران و دوست داران ورزش و مردم دشتستان به همراه داشت.

در همین راستا شورای شهر برازجان بخشی از جلسه روز یک شنبه 14 بهمن ماه خود را به این موضوع اختصاص داده و تلاش کردند تا به عنوان نمایندگان مردم برازجان اقدامات فوری را در این خصوص انجام دهند.

ابتدا طی تماس تلفنی با فرماندار دشتستان و طرح موضوع، ارسلان زارع کسب این میزبانی را برای شهرستان بسیار ارزشمند دانست و اعلام آمادگی خود برای انجام اقدامات تلفنی لازم در این خصوص را اعلام کرد ولی یادآور شد به دلیل تقارن با ایام دهه مبارک فجر امکان حضور در تهران و برگزاری جلسه حضوری را ندارد اما همراه و همگام با ورزشکاران شهرستان و این تیم در ادامه مسابقات خواهد بود.

به گزارش فکرشهر، با توجه به حساسیت موضوع ساحل تنگستانی، عضو شورای شهر برازجان تماسی با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برقرار کرد که محمدباقر سعادت در همان ابتدا اعلام آمادگی خود را برای دفاع از حق مردم شهرستان اعلام و با جود جلسات گسترده ای که در روز دوشنبه در صحن مجلس داشت عنوان کرد که همراه با اعضای شورا در تهران پیگیر حل این موضوع خواهد ‌شد.

صبح دوشنبه 15 بهمن ماه، طی هماهنگی با مهدی نیکنام، رییس شورای شهر، محراب بنافی، نائب رئیس شورای شهر برازجان، سیده خدیجه حسینی، ریاست کمیسیون فرهنگی شورای شهر به همراه رضا عباسی، نماینده باشگاه ستارگان دشتستان عازم تهران شده و در روزی که وفاق نمایندگان مردمی شهر و شهرستان بود با رایزنی های گسترده محمدباقر سعادت و نمایندگان شورای شهر برازجان، جلسه ای با حضور معاون وزیر صورت گرفت و در نتیجه این وفاق، میزبانی مرحله نهایی لیگ دسته یک هندبال کشور به برازجان رسید.

به گزارش فکرشهر، حال وقت آن رسیده تا این همراهی با مردم کامل شده و با حمایت ستارگان دشتستان و بسیج امکانات شهر برازجان، میزبان شایسته ای برای ورزش کشور باشیم و امیدواریم این همراهی با صعود تیم شهرمان به لیگ برتر همراه باشد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر