جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۵۶
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، ٢٠ مدرسه در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر کلنگ زنی می شود.

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی ۴۰ طرح عمران شهری ورزشی و آموزشی در شهر دوراهک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک دهه فجر گفت: علی‌رغم همه توطئه های دشمنان، مردم ما یک صدا  پشتوانه‌ای محکم برایی مسئولان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور هستند و همه دستاوردهای نظام اسلامی به پشتوانه حمایت‌های مردمی محقق شده است.

وی با اشاره به پیشرفت های چشم گیر جمهوری اسلامی در همه عرصه ها تصریح کرد: در بخش هایی از جمله پزشکی، نظامی، اقتصادی، علمی، ورزشی و خدماتی پیشرفت‌های ارزنده‌ای به دست آمده که مایه افتخار است و برای آینده نیز چشم انداز روشنی با بهره‌گیری از منابع داخلی از جمله جوانان مومن، معتقد و باهوش، مردم همیشه در صحنه و هوشیار و مسئولان خدمتگزار تبیین شده است.

الماسی با بیان اینکه اعتباری بالغ بر ٩٠٠ میلیارد ریال برای شروع به ساخت ١٧ مدرسه، هوشمندسازی و ساخت سالن ورزشی و اجتماعات مدارس از محل اعتبارات نفت اختصاص یافته است اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی، ٢٠ مدرسه در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر کلنگ زنی می شود.

وی اسکله خورخان را یکی از خواسته ها و آرزوهای مهم مردم منطقه برشمرد و با تاکید بر توجه بیشتر شیلات و اختصاص اعتبارات ملی به این پروژه مهم افزود: مصمم هستیم در سفر ریاست جمهور به استان تکمیل اسکله خور خان یکی از پروژه های پیشنهادی برای تصویب در هیئت دولت آماده شود و با پیگیری های انجام گرفته  زیرساخت‌های جنوب استان بوشهر توسعه می‌یابد.

الماسی رفع مشکلات منطقه از جمله مسئله اشتغال و آلایندگی را به عنوان یکی از اولویت‌ها خود برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت اشتغال جوانان بومی این منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه با اشاره به پیوست تدوین شده فرهنگی رویش ریشه‌ها با همکاری فرمانداری‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته برای تصویب این پیوست فرهنگی بودجه آن همچون پکیج ۶٠٠ میلیاردی از محل اعتبارات نفت تامین خواهد شد.

سکینه الماسی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دفاع از نظام و ولایت فقیه اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایشی از اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و دفاع از نظام و ولایت فقیه است که دشمنان را از مداخله در امور کشور مایوس خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر