چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۷۰
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴

فکرشهر: بخشدار بردخون گفت:بیش از ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در بردخون بهره‌برداری یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
به گزارش فکرشهر از فارس،علی اخلاقی صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت:انقلاب اسلامی هدیه ارزشمندی بود که سرنوشت مردم را متحول کرد و پیام‌آور شادی و برکت برای مردم آزاده بود.

بخشدار بردخون افزود: با طلوع خورشید انقلاب اسلامی در ایران، کاخ‌های ظلم و جور نابود شد و مردم بوی آزادی و استقلال را استشمام کردند.
وی اضافه کرد:در سال ۵۷ بردخون روستایی کوچک با حداقل امکانات بود اما امروز شهر بردخون با همراهی و پشتیبانی مردم و حمایت دولتمردان مسیر توسعه و پیشرفت را طی می‌کند و این از برکت انقلاب اسلامی است.
اخلاقی به برنامه‌های دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با تلاش همه دست‌اندرکاران برنامه های مختلفی مانند عطرافشانی قبور مطهر شهدا، زیارت عاشورا، حضور مسؤولان در نماز جمعه، اکران فیلم‌های سینمایی و نواختن زنگ انقلاب اجرا شد.
بخشدار بردخون افزود:برنامه‌های دیگری مانند نقاشی و نمایش خیابانی، مسابقات ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده‌های معظم ایثارگران، نمایشگاه عکس و نقاشی، پایگاه سلامت و ویزیت رایگان، نمایشگاه مشاغل خانگی، جشنواره بازی‌های بومی محلی، نشست روشنگری و محفل انس با قرآن برگزار شد.
وی افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، کاروان نشاط و امید، بازارچه و نمایشگاه‌های کار و فناوری، شب شعر و شروه، دیدار مدیران اجرایی با امام جمعه و برنامه‌های شهادت حضرت فاطمه اجرا شده است.
نماینده عالی دولت در بخش اظهار کرد:در روزهای آینده برنامه‌هایی نظیر افتتاح و آغاز به کار پروژه‌ها، دیدار مردمی مسؤولان شهرستان در روستای بردخون کهنه، جنگ شادی در بوستان امید و راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن در شهر و روستاهای بخش برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت.۸ صبح از مسجد جامع تا بوستان شهدای گمنام شهر بردخون و روستاهای تابعه برگزار خواهد شد.
بخشدار بردخون در ادامه به طرح‌ها و پروژه‌های بخش اشاره کرد و گفت:در ایام دهه فجر شاهد افتتاح و آغاز فعالیت پروژه‌های متعددی خواهیم بود که در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ابراز داشت:فعالیت‌های عمرانی روستایی، زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر، اجرای سنگ‌فرش و روشنایی، ساختمان دهیاری، پارک و فضای سبز روستاها، فعالیت‌های عمرانی شهری، زیرسازی کوچه و معابر، آسفالت، احداث زمین چمن، آبشار، فضای سبز و سنگ فرش شهری از این نمونه است.
اخلاقی افزود:توسازی و احداث مدارس، راه خروجی بردخون به بردخون کهنه، آسفالت راه سجادیه، آسفالت جاده خورخان و طرح های هادی روستایی از اعتبارات نفت طرح‌های دیگر بخش است.
بخشدار بردخون اضافه کرد: پروژه‌های دیگری مانند خانه‌های بهداشت روستایی، سد دره خان و ساماندهی بوستان شهدای گمنام در روزهای آینده افتتاح یا فعالیت آن با حضور مدیران استان و شهرستان آغاز خواهد شد.
این مقام مسؤول از همه مدیران اجرایی استان، شهرستان و بخش تقدیر نمود و گفت: همه اقدامات با همراهی بزرگان، دلسوزان، امام جمعه، شوراهای اسلامی، دهیاران و بویژه مردم انقلابی بخش بردخون انجام شده است.
بخشدار بردخون از اصحاب رسانه بویژه در بخش تشکر کرد و ابراز داشت: بی شک نقش رسانه در دنیای امروز بر هیچ کس پوشیده نیست و همه مدیران اجرایی بخش باید گزارش اقدامات خود را برای اطلاع مردم در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.
در پایان از فعالیت ها و اقدامات خبرنگاران بخش بردخون در مسیر توسعه منطقه تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر