جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۹۸
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: بیش از 40 میلیارد تومان برای بودجه عمرانی هزینه شده است ولی برای بودجه فرهنگی بودجه خوبی وجود ندارد و امیدواریم بودجه فرهنگی نیز تقویت شود.
بودجه فرهنگی شهرستان جم تقویت شود

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام محمد گنجی صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستای علی آباد اظهار داشت: ایمان به خدا یکی از عوامل مهم پیروزی ملت ایران است که مردم برای دفاع از نظام و انقلاب با قدرت ایمان و بصیرت پا به‌ میدان می‌گذارند.

امام جمعه جم افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف و دفاع از انقلاب سبب شده تا دشمنان قسم خورده کشورمان همیشه شکست بخورند و در برابر قدرت ایمان و بصیرت مردم نتوانسته‌اند اقدامی کنند.

وی بیان کرد: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و فراز و نشیب‌هایی که داشتیم اما با نیروی ایمان به خدا همچنان استوار ایستاده‌ایم و روز‌به‌روز قدرتمندتر از گذشته به این راه ادامه می‌دهیم.

گنجی با بیان اینکه دشمنان با اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای به‌دنبال این هستند تا نیروی ایمان را به خصوص از جوانان ما بگیرند افزود: در کشورمان باید بیشتر به مسائل فرهنگی توجه کنیم، دشمنان در حوزه رسانه‌ای و فرهنگی با جدیت در تلاش هستند و برای مقابله با آن‌ها باید مسؤولان فرهنگی ما نیز در حوزه فرهنگی با جدیت گام بردارند.

وی با اشاره به بودجه فرهنگی شهرستان جم تصریح کرد: بیش از 40 میلیارد تومان برای بودجه عمرانی هزینه شده است ولی برای بودجه فرهنگی بودجه خوبی وجود ندارد و امیدواریم بودجه فرهنگی نیز تقویت شود.

امام جمعه جم تاکید کرد: بعد از گذشت40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز مصلی جمعه جم تکمیل نشده و انتظار می‌رود مسؤولان برای تکمیل مصلی نماز جمعه اقدام کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر