چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۶۹۹
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۷

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های متنوع عمرانی در نقاط مختلف و توسعه خدمات‌دهی بیانگر بخشی از پیشرفت‌هاو دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دشمنان طی ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی تلاش گسترده‌ای برای توقف این حرکت داشته‌اند.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در مسیر انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها در مقابل دسیسه‌ها و دشمنی‌های ۴۰ ساله استکبار جهانی سرافراز و پیروز بوده است.

امام جمعه بوشهر به آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: این دهه آغازی برای تقویت شخصیت فردی و اجتماعی و زمان تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی است.

وی دهه پنجم انقلاب را دهه عقلانیت، رشد، مدیریت، بصیرت سیاسی در عرصه‌های داخلی و خارجی دانست و اضافه کرد: در دهه پنجم انقلاب باید رویش‌های انقلاب وارد عرصه شوند و مدیریت آنان باید با انگیزه انقلابی مورد توجه باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با شاره به اینکه دشمنان همه تلاش خود را برای شکست دادن این انقلاب به کار گرفته‌اند تصریح کرد: همه دسیسه‌های دشمنان در طول چهار دهه گذشته با شکست روبرو شده است.

وی با اشاره به اینکه جوهره انقلاب اسلامی با استقلال طلبی، مردم سالاری، مدیریت دانش بنیان، رشد و پیشرفت، تمدن آفرینی و عدالت گری گره خورده است افزود: این انقلاب با روحیه استکبار جهانی یعنی چپاول‌گری ثروت‌ها و تسلط در مراکز قدرت متضاد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث مرگ تدریجی تفکر سرمایه ‌گذاری غرب و مارکسیسم شرق است و همه تئوریسین‌های جهان غرب به این موضوع تاکید دارند.

وی به تحمیل جنگ هشت‌ساله بر علیه ملت ایران اسلامی و ترور و تحریم و تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی حرکت کرد و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های مختلف در سراسر کشور نمادی از این پیشرفت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به توسعه و پیشرفت کشور و ایستادگی مقابل استکبار جهانی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، مدیریت جهادی و انقلابی وپیروی از رهبر معظم انقلاب تنها راه پیروزی ملت ایران درمقابل جنگ اقتصادی، است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر