شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۰۱
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۲

فکرشهر:  فرماندار شهرستان تنگستان گفت: فعالیت‌های اشتغال‌زایی مرتبط با دریا در شهرستان تنگستان گسترش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسین رفیعی‌پور عصر پنجشنبه در بازید از محل احداث شرکت کشتی سازی در بندر رستمی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرها و روستاهای شهرستان اظهار داشت: در بخش روستایی شهرستان تنگستان شش سالن ورزشی در روستاها احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: در حوزه سلامت شهرستان طرح تحول خدمات سلامت در بخش روستایی ۳۲ خانه بهداشت در روستاها در حال فعالیت هستند.

این مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: در بخش دلوار تنگستان دو سایت پرورش میگو با وسعت ۷۵۰ هکتار در دلوار یک و دلوار دو و سایت سه نیز در حال آماده سازی برای آبزی‌پروری است و ۳۷ مرزعه پرورش میگو با ۵۲۷ هکتار زیر کشت در حال فعالیت است که سالانه بالغ بر دو هزار تن میگو تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه پرورش ماهی در قفس که یک ظرفیت بسیار خوبی در ساحل تنگستان است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

رفیعی‌پور گفت: پرورش ماهی در قفس در هشت هکتار در حال حاضر در شهرستان فعالیت دارد که سالانه هزار و ۳۳۰ تن ماهی تولید می کند و ۱۱ مجوز جدید برای پرورش ماهی در قفس صادر شده است.

فرماندار تنگستان افزود: شرکت تکثیر و تولید لارو بچه ماهی و میگو که سالانه ۷۹۱ میلیون  قطعه تولید می کند ظرفیت بسیار خوبی در حوزه شیلات شهرستان تنگستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر