پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۰۳
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۸

فکرشهر: امام جمعه دیلم گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نمایش ۴۰ سال مقاومت مردم در میدان است.

به  گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری امام جمعه دیلم پنجشنبه‌شب در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه مسئولان که درطول دهه مبارک فجرامسال دستاوردهای نظام وانقلاب اسلامی  رابخوبی ارائه دادند گفت:  باتوجه به اینکه درآستانه ۲۲بهمن هستیم خروجی و نتیجه کارمسئولان به راهپیمایی این روز باشکوه بستگی دارد.

وی افزود: دشمن درصدد نهادینه کردن روح ناامیدی در جامعه است در این شرایط هدف ماخدمت رسانی به مردم  با تاکید بر نقاط قوت و کارهای انجام شده در نظام و انقلاب و ایجاد روحیه امیدواری در مردم نسبت به نظام و رهبری و مسئولان است ونبایدکاری کنیم که دشمنان این وحدت وهمدلی رابشکنند ومردم رانسبت به نظام و انقلاب ناامیدکنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیلم  بابیان اینکه مردم در مواقع دفاع از اصل انقلاب از هیچ چیز دریغ نمی کنند وبه میدان می آیندگفت:  مردم خود این نظام وانقلاب را بوجودآوردند و آن را از خود می دانند وبا رشادت‌ها و پایداری‌ها در هشت سال دفاع مقدس و در صحنه های مختلف  انقلاب این را نشان داده اند واگرانتقادی هم ازسوی مردم به مسئولان باشد نشان ازعدم رضایت نیست بلکه کمک برای تحکم پایه‌های این نظام است.

حجت الاسلام حسینی بوشهری اظهارداشت : راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نمایش ۴۰ سال مقاومت مردم درمیدان است وحضورمردم هماهنگ و یکپارچه در این راهپیمایی به همه دنیاثابت خواهد کرد که امریکا با تحریم  و تفرقه افکنی و دشمن تراشی نمی تواند نظام و انقلاب را از ما بگیرد.

امام جمعه دیلم در ادامه خواستار هماهنگی وهمدلی همه مسئولان برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم  شد.

عبدالامیرقاسمی فرماندار دیلم دراین نشست ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س )  با تاکید بر هماهنگی دستگاههای اداری در برگزاری مراسم یوم الله ۲۲بهمن ماه گفت: ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است  و این روز روزی است که زیباترین صحنه های تاریخ را نزدیک به چهل سال در جهان ثبت کرده است.

وی  روز۲۲بهمن راروز وحدت و انسجام ملت شریف ایران بیان کرد و افزود: انقلاب ما با رهبری امام راحل و وحدت و یکپارچگی مردم شکل گرفت و با رهبری، رهبر معظم فرزانه انقلاب همچنان  پایداربوده و خواهد ماند و مردم همیشه با حضور خود در میدان و در صحنه های مختلف  نقشه های دشمنان راخنثی کرده اند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان دیلم افزود:  مردم شریف شهرستان دیلم در روز ۲۲بهمن ماه یک  بار دیگر با حضور پرشورو فراموش نشدنی  حضورخواهند یافت و با امام و رهبری و شهیدان تجدید بیعت خواهند کرد و باحضورشان وحدت وانسجام ملی رابه جهان نشان خواهندداد.

وی گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲بهمن روزدوشنبه ساعت ۹صبح از روبروی سپاه ناحیه دیلم تامصلی جمعه این شهر باحضور پرشور مردم شریف و ولایتمدار  برگزارخواهدشد.

درادامه این نشست مسئولان کمیته های ستاددهه فجرانتقادات وپیشنهادات خود را جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این حماسه ملی ارائه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر