جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۲۵
جمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

فکرشهر:  موسسه خیریه کیمیای هستی، جمعه 19 بهمن ماه، با حضور مسوولین شهرستان و خیرین درو حدتیه افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا بابااحمدی ضمن تبیین اهداف موسسه  و این واقعیت که رشد موسسات خیریه ، ترویج فرهنگ گداپروری نیست،  اظهار داشت: این دومین موسسه خیریه برای رفع نیازهای مالی نیازمندان در جهت کمک به بیماری های خاص، تهیه جهیزیه نیازمندان، خریدن لوازم مورد نیاز آن ها و... است که و اولین موسسه خیریه با مدیریت خانم شجاعی واقع در بهزیستی وحدتیه فعالیت می کند.

با با احمدی با بیان اینکه نهادهای غیر رسمی که به صورت خانوادگی و‌ کمک به ایتام و نیازمندان جهت رفع مشکلات جامعه فعالیت می کند چه دراین شهر و چه در سایر شهرها زیاد است، اظهار داشت:  خیرین می توانند در جهت اقدامات خداپسندانه، کمک های مالی خود را به این‌ موسسه اهدا کنند.

 رییس بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن عرض تبریک به مناسبت افتتاح موسسه خیریه کیمیای هستی عنوان داشت: اگر موسسه خیریه ای می خواهد کار ثبت موسسه را انجام دهد و کمک حال  بهزیستی باشد، قطعا از این موسسه ها حمایت می شود و اگر قصد داشته باشد بار مالی بردوش بهزیستی ایجاد کند،  از چنین موسسه  هایی حمایت نخواهیم کرد.

حمید انصاری با اعلام اینکه بخش عمده ای از معضلات اجتماعی مانند طلاق، کودکان طلاق و سرقت ریشه در مسائل مالی و یا اعتقادی دارد ، ادامه داد: که با کمک خیرین و نیکوکاران این معضلات تا حدود زیادی برطرف می شود.

عکاس ایمان باقرزاده

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر