شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۳۷
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم استان بوشهر همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشتاز بوده‌اند و در ۲۲ بهمن امسال شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در همه صحنه‌ها حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند و همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

وی به اهمیت برپایی مراسم و برنامه‌های ویژه سالروز پیروزی انقلاب از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: امسال نیز همچون گذشته شاهد حضور گسترده مردم همیشه‌درصحنه ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود.

امام جمعه بوشهر حماسه حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بیانگر پایبندی مردم ایران به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دانست و بیان کرد: این حضور پرشور برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای ادامه مسیر این نظام و انقلاب اهمیت بالایی دارد اضافه کرد: مردم در این راهپیمایی ثابت می‌کنند که در مسیر پیروزی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و تمدن اسلامی گام برمی‌دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم در این راهپیمایی دشمنان را مایوس خواهند کرد و افزود: مردم بار دیگر با شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

وی این حضور گسترده را بیانگر پایبندی ملت به نظام دانست و تصریح کرد: مردم استان بوشهر همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب پیشتاز بوده‌اند و بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای بزرگ از سوی مردم استان بوشهر خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر