پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۴۷
شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: وحدت، ولایتمداری، همبستگی مردم و رهبریهای خردمندانه امام راحل از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم تشکری شب گذشته در همایش نخل های استوار در جمع خانواده شهدا و ایثارگران افزود: دشمنان اسلام، نظام و مردم امید بسته بودند ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند، اما بر خلاف میل آنها جشن‌های انقلاب وسیع ‌تر و با حضور پررنگ مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: دشمنان می‌خواهند با مشکلات اقتصادی مردم را از نظام جمهوری اسلامی مایوس و از انقلاب انتقام بگیرند اما مردم ایران این مشکلات را با سعه صدر پشت سر می گذارند.

تشکری اضافه کرد: هر روز که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، افق‌های تازه‌ای آشکار و ارزش شهدا و ایثارگران بیشتر نمایان می ‌شود.

مشاور استانداری بوشهر در امور ایثارگران گفت: ایران را زمانی جزیره امن برای راهبردهای آمریکا در خاورمیانه می دانستند که جز فقر، ظلمت و تحقیر چیز دیگری نصیب مردم نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام رزمجو افزود: با جنگ و ترور به جان مردم افتادند اما انقلاب اسلامی ماند چون ملت ایمان و وحدت کلمه داشتند.

محمدرضا عاشوری فرزند شیخ ابوتراب عاشوری، از شهدای انقلاب گفت: دشمن تلاش های زیادی انجام داد تا ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را نبینند ولی قدرت عظیم خدایی و ایثار شهدا موجب شد تا انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه دهد.

وی بیان کرد: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن توطئه و آرزوی شکست انقلاب اسلامی دشمن را نقش برآب می کنند.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای انقلاب و ایثارگران تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر