پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۷۹
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از اجرای بیش از ۵۰ برنامه هنری تخصصی توسط هنرمندان بسیجی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش فکرشره به نقل از مهر، مصطفی مردانی ظهر یکشنبه در حاشیه رونمایی از نماهنگ «ما می‌توانیم...» در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ ایران است و معرفی آرمان‌های والا و خدمات انقلاب اسلامی با استفاده از موهبت آسمانی هنر از ضرورت‌های جشن چهل‌سالگی انقلاب است.

وی افزود: هر انقلابی بر اساس آرمان‌های یک ملت شکل می‌گیرد و هنر انقلابی هنری مردمی است که متعهدانه در پی دستیابی به اهداف و آرمان‌های خود است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۵۰ برنامه هنری تخصصی در استان بوشهر به همت کانون‌های شهرستانی بسیج هنرمندان با مشارکت هنرمندان بسیجی اجرا شده است.

مردانی اظهار داشت: نماهنگ «ما می‌توانیم...» کاری از گروه سرود «جوانه‌های احساس» سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید و با حضور هنرمندان رونمایی شده است.

وی گفت: در تولید نماهنگ «ما می‌توانیم...» وحید کمالی (تدوین و کارگردان)، وحید خرد (آهنگساز)، محمد نادری (تصویربردار)، محمد عسکری (تنظیم) صدیقه مزارعی زاده (شاعر) همکاری داشته‌اند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر یادآور شد: پیش از این نیز آهنگ «صبح جاوید» اثر گروه سرود مشکات توسط کانون بسیج هنرمندان شهرستان دیر تولید و در آستانه ۲۲ بهمن در دیر رونمایی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر