جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۹۴
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با قدردانی از خلق حماسه مردم بوشهر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بوشهری‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج بصیرت، هوشمندی، استکبار ستیزی و ولایتمداری خود را نشان دادند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اوج بصیرت، هوشمندی، استکبار ستیزی، روح استقلال طلبی و ولایتمداری مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند قامت انقلاب اسلامی را بشکنند افزود: مردم با حضور حماسی خود در عرصه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که قامتی استوار دارند و دشمنان نمی‌توانند به اهداف خود دست یابند.

امام جمعه بوشهر با  تاکید بر این نکته که ملت ایران هیچ گاه در برابر دشمنان سر خم نمی‌کنند افزود: ملت انقلابی ایران همیشه در کنار انقلاب و نظام خود ایستاده‌اند و هیچگاه در برابر دشمنان سرخم نمی‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری پیام این راهپیمایی را ولایت‌مداری و پایداری مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست و تاکید کرد: پیام راهپیمایی با شکوه مردم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ادامه حرکتی که امام راحل ایجاد کردند و مقام معظم رهبری هدایت می‌کنند و نفی تمامی اندیشه‌ها و توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران آمدندکه بگویند این پیروزی حاصل چهل سال مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است و ان‌شالله با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی این حرکت ادامه دارد تا به پیروزی نهایی و نابودی دشمنان دست یابیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه انقلاب را تنها نگذاشته‌اند گفت: مردم امروز با شعار‌های خود فریاد می‌زنند که ایران برای ایرانی است و انقلاب با آرمان‌ها و ارزش‌هایش ادامه می‌یابد و هیچ گاه انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر