جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۷۹۸
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بوشهری‌ها با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی ۲۲ بهمن را از بسیج مرکزی بوشهر آغاز کردند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی بوشهر صبح امروز مراسم راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در بوشهر و شهرهای 38گانه استان آغاز شد.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر امروز در هوای بارانی  با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار، بصیرت و ولایت‌مداری خود را در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن نشان دادند.

راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و  بیش از 120 روستای استان بوشهر از ساعت 9  صبح آغاز شد و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهری  مراسم راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌اند که در پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

رئیس ستاد اجرای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن در بوشهر  از بسیج مرکزی تا مصلی جمعه برگزار می‌شود و سخنران این مراسم محمد باقر قالیباف عضو تشخیص مصلحت نظام است.

نصرالله شفیعی افزود: راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در 38 شهر و بیش از 120 روستای استان بوشهر در حال برگزار است.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در برازجان از میدان 17 شهریور تا میدان شهید چمران، در خورموج از میدان امام(ره) تا میدان شهید مهدوی، در دیر از گلزار شهدای گمنام تا میدان غدیر، در کنگان از مصلی نماز جمعه تا ساحل خلیج فارس، در دیلم از سپاه تا مصلای نماز جمعه، در جم از میدان امام حسین(ع) تا میدان ورزشگاه شهدا، در اهرم از میدان امام(ره) تا ورزشگاه شهید بهشتی و در عسلویه از میدان لنج تا پارک ساحلی و در گناوه از میدان امام(ره) تا مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اجرای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در دیگر شهرها و روستاهای استان نیز با حضور پرشور مردم  برپا می‌شود.

راهپیمایان بوشهری با سردادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم آل‌سعود و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی  میثاق دوباره  خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی در مصلای جمعه بوشهر محمدباقر قالیباف عضو تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم بوشهر سخنرانی می‌‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر