پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در دامنه بلندترین قله استان بوشهر؛
کد خبر: ۵۲۸۰۰
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: ساختمان پایگاه امداد و نجات کوهستان (مرحوم محمد قرچه) واقع در منطقه نمونه گردشگری خائیز تنگستان افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار تنگستان عصر یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان پایگاه امداد و نجات کوهستان واقع در منطقه نمونه گردشگری خائیز ضمن تبریک طلیعه چهلمین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به نظام و مردم گام‌های محکم‌تری برخواهیم داشت.

عبدالحسن رفیعی پور تصریح کرد: خدمت در جمعیت هلال احمر علاقه و یک عشق خاصی می‌خواهد  که در گرما، سرما و حوادث متعدد و در همه زمان اولین کسانی که در حوادث ها حضور می یابند نیروهای جمعیت هلال احمر هستند

وی خاطرنشان کرد: در منطقه خائیز که بحث کوهنوردی و حضور مردم می باشد  و امکان بروز هرگونه  حادثه ای  متصور می باشد نیاز است در راستای تجهیز این مرکز عتبارات لازم در سال ۹۸ لحاظ کنیم.

رفیعی پور افزود: برای  احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات کوهستان واقع در منطقه خائیز با زیر بنای ۱۲۰ متر مربع و بتن ریزی کف حیات  به وسعت ۷۲۰ مترمربع اعتباری  بالغ بر۲۷۳ میلیون  تومان هزینه شده است.

این مرکز بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات امدادی به کوهنوردان و گردشگران ودر دامنه بیرمی، بلندترین قله استان بوشهر واقع شده و همچنین این قله شامل قلل لازم الصعود کوهنوردان برای اجرای طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر