سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس:
کد خبر: ۵۲۸۰۱
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

فکرشهر:  نماینده شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به همه مردم آزاده شخصیت بخشید.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی یکشنبه‌شب در جمع مردم روستای بردخون کهنه اظهار داشت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که به من روستازاده و فرزند کارگر جرأت و توان داد تا به عنوان نماینده مردم در صحنه حاضر شوم و یکی از ۲۹۰ نماینده مجلس باشم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به همه مردم آزاده شخصیت بخشید، افزود: همه باید مدیون خانواده شهدا باشیم و از امنیتی که در کشور حاکم است به خود ببالیم و تا حد توان به مردم خدمت کنیم.

الماسی با اشاره به پکیج ۶۰۰ میلیارد تومانی ابراز داشت: در شهرستان دیر ۹۰ میلیارد ریال برای بهسازی روستاها هزینه شده و ۲۰ مدرسه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال آغاز شده و در بخش های ورزش، بهداشت، آب، بهسازی روستاها و موارد دیگر فعالیت شده است.

فرماندار شهرستان دیر نیز گفت: توجه به مشکلات و خواسته های مردم از وظایف مسؤولان است و آنچه وعده داده شده تا حصول نتیجه پیگیری و دنبال شود.

کریم علی حسنی با اشاره به شیوه جذب اعتبارات افزود: همه کارها و خدماتی که مدیران اجرایی انجام می دهند تنها بخشی از حق مردم است چرا که اگر مردم نباشند مسؤولی نیز وجود ندارد.

وی اضافه کرد: دشمن برای مردم ما مشکلاتی ایجاد کرده اما این نقشه و حربه دشمن باز کارساز نخواهد بود و مسؤولان با همه توان در مسیر خدمت رسانی حرکت می کنند.

علی حسنی با بیان اینکه تکیه به اعتبارات دولتی کارساز نیست، ابراز داشت: سرمایه مردم مانند نقش مردم در صحنه ها کارساز است که تلاش می کنیم با جذب سرمایه های مردمی و خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران، زمینه سرمایه گذاری در منطقه فراهم شود.

فرماندار شهرستان دیر بر گسترش کشت گلخانه ای تأکید کرد و گفت: صید ترال یکی از دغدغه های مهم است که باعث تخریب محیط زیست، نابودی آبزیان و تخریب ادوات صیادی می شود و ما تلاش می کنیم محیط برای افراد متخلف ناامن ش.د.

در ادامه دهیار، رییس شورای اسلامی بخش و عضو شورای روستا مطالبی پیرامون طرح هادی روستا، سالن اجتماعات، جاده دسترسی به مزارع، برقی کردن چاه های کشاورزی، فعالیت افراد غیربومی، صید ترال و مراکز فرهنگی و آموزش ارائه دادند.

پس از طرح پرسش ها توسط مردم، مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان، منابع طبیعی، شیلات، راهداری شهرستان، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی پاسخ های لازم را بیان کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر