پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۸۱۹
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: راهپیمایی 22 بهمن با حضور اقشار مختلف در بخش بردخون شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، امروز بردخون بار دیگر حماسه‌ای دیگر تکرار شد، پیر و جوان، زن و مرد، دختر و پسر، کشاورز، کارمند، نظامی، صیاد، دانش آموز و فرهنگی و از هر قشر و گروه حاضر بودند.

همه آمده بودند تا حماسه ای تکرار کنند و از آرمان ها، دستاوردها و رهبر و نظام خود حمایتی دوباره کنند و چه خوبی مردمی داریم که در هیچ زمان دست از انقلاب و نظام خود برنمی دارند.

طبق برنامه ریزی قبلی مسیر راهپیمایی از مسجد جامع تا شهدای گمنام تعیین شده بود اما به دلیل بارندگی و آبگرفتگی معابر و کوچه ها به ناچار مردم در مسجد تجمع کردند و برنامه های خود را اجرا نمودند اما بی صبرانه در انتظار راهپیمایی بودند و مسؤولان مراسم با وجود بارندگی و شرایط خاص جوی تصمیم گرفتند راهپیمایی از مسجد جامع تا بوستان شهدای گمنام برگزار شود و چه شوقی داشتند.

مردم در این 40 سال هیچگاه از انقلاب و نظام فاصله نگرفته‌اند و با همه سختی‌ها و مشکلات پای آرمان های خود ایستاده‌اند و تا همیشه همراه و یار انقلاب خواهند ماند.

پس از تجمع مردم در مسجد جامع برنامه های متنوعی اجرا شد و مردم با شعارهای کوبنده بار دیگر اقدامات و نقشه‌های دشمن را محکوم کردند و بر حمایت دوباره خود از نظام اسلامی اعلام نمودند.

بخشدار بردخون در جمع مردم این شهر با تقدیر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه گفت: خدماتی که به برکت انقلاب اسلامی به مردم عظا شده یک لطف نیست بلکه یک وظیفه است که به واسطه مسؤولیت ها بر گردن ما نهاده شده است.

علی اخلاقی افزود: ما 40 سال است که سخت‌ترین محدودیت ها را تحمل می‌کنیم، شاید کلمه تحریم به دلیل تکرار زیاد تبدیل به کلیشه شده اما این کلیشه‌ای است که مردم با پوست و گوشت و استخوان خود در تمام لحظات زندگی درک کرده‌اند.

وی اضافه کرد: خون هزاران شهید به پای این نهال انقلاب ریخته شده تا امروز درختی تناور تبدیل شده که هیچ تبری حتی فکر خام ضربه زدن به آن را نمی‌کند.

اخلاقی ابراز داشت: به جرأت می گویم که مردم ما در 22 بهمن 97 از بهمن 57 بسیار مؤمن تر و انقلابی‌تر هستند و صراحت ما علیه دشمن بیشتر شده است.

 

بخشدار بردخون ادامه داد: دشمن با نظام سلطه در نهاد بشریت است، ذات آدمی تنفر از سلطه‌گری است و زمانی که دشمنی سلطه گران فزونی می‌گیرد خشم جهانیان از او بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر پروژه هایی با اعتبار بیش از 150 میلیارد ریال در زمینه‌های مختلف بهره برداری یا عملیات آن آغاز شده، گفت: جا دارد از همه مدیران اجرایی استان، شهرستان و بخش و همراهی دلسوزان و امام جمعه، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران، شهرداری بویژه مردم بخش تقدیر کنیم.

بخشدار بردخون ضمن دعوت اقشار مختلف در استقبال از رییس جمهور در چند روز آینده، گفت: حضور رییس جمهور و اعضای هیات دولت در جنوب استان پیام آور عمران و آبادانی خواهد بود و انتظار داریم اقشار مختلف مردم همراهان خوبی در این برنامه ها باشند.

 در ادامه برنامه‌های متنوعی اجرا شد و قطعنامه راهپیمایی قرائت گردید و راهپیمایان با شعار الله اکبر آن را تأیید نمودند.

 نظیر این راهپیمایی در روستاهای بخش بردخون نیز برگزار شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر