شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بوشهر خبر داد
کد خبر: ۵۲۸۶۴
سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بوشهر از انجام معاینات دوره‌ای برای 355 پاکبانان بوشهری خبر داد.
به گزارش فکرشهراز فارس، حسن شجاعی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور حفظ و صیانت همکاران و پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریهای شغلی و غیرشغلی، معاینات پزشکی طبق آخرین روش های استاندارد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای کلیه پاکبانان انجام شد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بوشهر افزود: با توجه به نوع شغل فعلی و سوابق شغل قبلی فرد، زمینه‌های ارثی و تشخیص پزشک متخصص طب کار، اقدامات پاراکلینیکی و تخصصی توسط یک تیم پزشکی انجام و در صورت نیاز به اقدامات درمانی به مراکز تخصصی پزشکی ارجاع می شوند.

وی تصریح کرد: انجام این معاینات طب کار در راستای اجرای ماده ٧ و ٨  مبحث حفاظت فنی و بهداشت کار قانون کار انجام و نتایج در پرونده های طب کار پاکبانان ثبت می‌شود.

شجاعی پور یادآور شد: انجام آزمایشات خون، اپتومتری، ادیومتری، اسپیرومتری و در صورت لزوم و تشخیص واکسیناسیون بخشی از معاینات طب کار است که بر اساس ریسک فاکتورهای شغلی انجام و با پذیرش درمان آنها، زمینه ارجاع به مراکز تخصصی در صورت نیازهای پزشکی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی مدارک معاینات ادواری در فرم مخصوصی که مورد تاییـد وزارت بهداشت و درمان است، ثبت و در پرونده فرد بایگانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر