جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۸۸۳
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: رئیس سازمان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اکنون ۲۴ بالگرد در امدادرسانی خدمات‌رسانی می‌کنند گفت: برای تسریع در خدمات امدادرسانی هوایی تا پایان امسال ۳ بالگرد امدادی به ناوگان هوایی هلال احمر کشور افزوده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی اصغر پیوندی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان مجتمع آموزشی و مرکز کنترل فرماندهی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع ساخته شده است اظهار داشت: در این مجتمع بخش‌های امدادی و کنترل فرماندهی جمعیت هلال احمر ساخته شده که به‌زودی آشیانه بالگرد هلال احمر بوشهر ساخته و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع پاسخگوی مناسبی برای نیاز منطقه است تصریح کرد: استان بوشهر از استان‌های مهم و استراتژیک است که دارای پایگاه‌های امداد و نجات دریایی، کوهستان، جاده‌ای و هوایی است.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هنوز استان بوشهر در بخش تجهیزات امدادی به استاندارد لازم نرسیده است تاکید کرد: باید تلاش شود که زیرساخت‌ها و تجهیزات امدادی هلال احمر در استان بوشهر افزایش یابد تا شاهد هیچ حادثه ناگواری نباشیم.

وی با اشاره به  فعالیت امداد هوایی هلال احمر خاطر نشان کرد: در سطح کشور 24 بالگرد در کشور فعال است که باتوجه به اقلیم پهناور کوهستانی و دشت جاده این بالگردها با نیازهای کشور همخوانی ندارد و تلاش می‌شود تا پایان  امسال سه بالگرد جدیدبه ناوگان هوایی  هلال احمر افزوده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر