جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۸۸۴
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان طولانی‌ترین مرزدریایی با خلیج فارس دارد گفت: افزایش پایگاه امداد و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر امری مهم است که باید در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  عبدالکریم گراوند صبح امروز با اشاره به تحولات صورت گرفته در هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: ساختمان هلال احمر شهرستان دیلم به عنوان یک ساختمان استاندارد آماده افتتاح است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در استان بوشهر تسریع در احداث آشیانه پایگاه امداد هوایی هلال احمر بوشهر است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه امداد و نجات لحظه‌ها تاثیر گذار است تاکید کرد: از نظر امکانات و تجهیزات در این بخش باید با برنامه‌ریزی، زمینه ارتقا سطح امکانات و تجهیزات فراهم کنیم.

استاندار بوشهر خواستار تسریع در احداث آشیانه پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان بوشهر شد و تصریح کرد:  احداث آشیانه برای فرود بالگرد امداد هوایی هلال احمر بوشهر یکی از نیازهای مهم استان است و برای این مهم تاکنون 750 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

گراوند بیان کرد: استان بوشهر برای ایجاد تحولات عمده در عرصه پایگاه‌های امداد دریایی در کشور آماده همکاری است هر چند در حوزه امداد دریایی استان بوشهر نیازمند توجه بیشتری است.

وی با بیان اینکه این استان طولانی‌ترین مرزدریایی با خلیج فارس دارد گفت: افزایش پایگاه‌های امداد و نجات دریایی در سواحل استان بوشهر امری مهم و ضروری است که این مهم باید در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر