سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۸۹۱
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۷

فکرشهر: رئیس دفتر رئیس جمهوری به بیان توضیحاتی درباره‌ی جزیییات دستور اخیر مقام معظم رهبری به سران سه قوه مبنی بر اصلاح ساختار نظام بودجه در کشور پرداخت.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استعفا داده است؟ اظهار کرد: تاکنون هیچ استعفایی از آقای صالحی دریافت نکرده‌ایم. اتفاقاً من امروز در این باره با ایشان صحبت کردم و ایشان اعلام کردند که هیچ استعفایی برای رئیس جمهوری ارسال نکردند.

وی در ادامه به بیان توضیحاتی درباره‌ی جزئیات دستور رهبری درباره‌ی اصلاح ساختار بودجه طی ماه‌های آینده پرداخت و گفت: اصل این موضوع مربوط به دستوری است که مقام معظم رهبری در آستانه تقدیم بودجه سال ۹۸ به مجلس اعلام کردند. ایشان دستور دادند که در جلسات مربوط به سران سه قوه کار اساسی انجام شود تا ماندگار باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: این کار آغاز شده است و آنچه که آقای دکتر لاریجانی در سفر خود به قم اعلام کردند عطف می‌شود به موضوع بودجه و این گونه نیست که مربوط به ساختار کل دولت یا کل کشور باشد.

تکمیل می‌شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر