چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۸۹۹
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر با تاکید بر حمایت مسئولان و هواداران از تیم شاهین گفت: هنوز کار برای شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر وجود دارد که نیاز به حمایت مسئولان و هواداران در بازی‌های آینده دارد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالله ویسی عصر امروز پس از تساوی بدون گل شاهین شهرداری بوشهر در مقابل شهرداری ماهشهر در جمع خبرنگاران در بوشهر بازی احساسی بازیکنانش در  نتیجه گرفتن این تیم در این دیدار را یکی از دلایل توقف این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: امروز با توجه به بازی بسته تیم حریف، بازیکنان شاهین بوشهر با احساسی بازی کردن در این دیدار خانگی راه پیروزی را از یاد برده بودند.

 وی افزود: هنوز کار برای شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر وجود دارد که نیاز به حمایت مسئولان و هواداران در بازی‌های آینده دارد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: در بازی آینده با یکی از تیمهای بالای جدول گل ریحان البرز رقابت داریم که در این بازی شش امتیازی، به دنبال کسب امتیاز هستیم.  

  ویسی از شرایط داورهای لیگ یک گلایه کرد و گفت: در شهر خودمان هم داوران ما را مورد بی لطفی خود قرار می‌دهند که امیدواریم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران نظارت بیشتری به رقابتهای لیگ یک داشته باشد.

در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر مقابل شهرداری ماهشهر به تساوی بدون گل دست یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر