جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
پرسپولیس و پدیده به دنبال امتیاز گرفتن از تیم‌های خوزستانی
کد خبر: ۵۲۹۱۵
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: لیگ برتر در حالی وارد ایستگاه هجدهم می‌شود که دو تیم صدرجدولی به مصاف دو تیم نیمه پایین جدول می‌روند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در شروع هفته هجدهم لیگ برتر، امروز (پنج شنبه) دو دیدار مهم برگزار می‌شود و تیم‌های صدرنشین لیگ برتر به مصاف پایین‌جدولی‌ها می‌روند.

* پرسپولیس – استقلال خوزستان

یاران برانکو ایوانکوویچ که هفته گذشته بعد از ۱۶ هفته شکست ناپذیری مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند، در این هفته به دنبال جبران مافات هستند.

سرخپوشان روی کاغذ کار دشواری برای شکست دادن استقلال خوزستان ندارند. پرسپولیس با ترکیب جدید خود و اضافه شدن خریدهایش از نیم فصل دوم تاکنون یک برد و یک باخت به دست آورده و می‌تواند در تهران مجدداً به نوار پیروزی بازگردد.

در سوی مقابل استقلال خوزستان نشانی از تیم لیگ برتری ندارد و علاوه بر زمین، در بیرون از زمین هم با بحران دست و پنجه نرم می‌کند که می‌توان به کسر امتیاز، نبود منابع مالی و جدایی بهترین بازیکن تیمش اشاره کرد.

خوشبین‌ترین هوادار استقلال خوزستان هم شانس کمی برای تیمش امیدوار است؛ مگر اینکه معجزه فوتبال به داد قهرمان پیشین خوزستانی لیگ برتر برسد.

پنج بازی اخیر دو تیم کاملاً به سود پرسپولیس بوده و سه برد به سود سرخپوشان و دو مساوی رقم خورده است.

آخرین بار که استقلال خوزستان رنگ برد را به خود دیده مربوط به ۱۵ بازی قبل می‌شود اما پرسپولیس در پنج بازی اخیرش، سه بار به پیروزی دست یافته است.

این دیدار امروز ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

* صنعت نفت آبادان – پدیده شهر خودرو مشهد

دیگر بازی حساس امروز در آبادان برگزار می‌شود. صنعت نفت علی رغم حضور در نیمه دوم جدول، در خانه تیم خطرناک و سخت‌کوشی است و به سختی به رقبای خود امتیاز می‌دهد. آن‌ها دو هفته قبل یقه سپاهان را در این ورزشگاه گرفتند اما هفته گذشته در تبریز مقابل ماشین سازی با یک گل مغلوب شدند.

به طوری کلی صنعت نفت در پنج بازی اخیر خانگی خود سه مساوی، یک باخت و یک برد را به دست آورده است.

در سوی مقابل، پدیده بعد از چند هفته ناکامی، در بازی اخیر خود در مشهد توانست استقلال خوزستان را با یک گل شکست دهد و در کورس قهرمانی به مسیر خود ادامه دهد. آن‌ها در این بازی سرمربی خود را هم اخراج شده دیدند تا در برابر صنعت نفت او را در اختیار نداشته باشند.

پدیده نیز در پنج بازی اخیر خارج از خانه خود روند خوبی نداشته و دو مساوی، دو باخت و یک برد کسب کرده است.

پنج بازی اخیر دو تیم نیز به سود پدیده بود. این تیم دو بار به پیروزی رسیده و تنها یک بار شکست خورده تا روی کاغذ شانس بیشتری داشته باشد اما پیش بینی این دیدار بسیار دشوار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر