جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۹۲۵
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

فکرشهر:  نماینده کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: با گرفتن هزینه از نفت طرح نخبه پروری را در حوزه جنوب استان بوشهر توسعه دادیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی صبح پنجشنبه در سمینار آموزشی چالش‌ها و فرصت‌های حوزه آموزش ابتدایی با محکوم کردن حمله تروریستی به نیروهای سپاه پاسداران و آرزوی موفقیت و سلامتی برای این ارگان حساس جامعه اظهار داشت: در جامعه همه چیز از آموزش و پرورش شروع می شود حتی سرنوشت، آزادی و رفا یک ملت وابسته به نهاد مهم آموزش و پرورش  است.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حذف مشق شب که یک رویکرد غلط در آموزش و پرورش بود و باعث شد آموزش و پرورش به سمت مهارت محوری حرکت کند.

وی گفت: نیاز است که آموزش و پرورش در این برهه از توجه به تست زدن دانش آموزان خارج شده و به سمت توجه ویژه به مهارت آموزی دانش آموزان حرکت  کند.

الماسی با بیان اینکه در استان بوشهر ۹۷ درصد باسواد وجود دارد، تصریح کرد : باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی که جایگاه مهمی در حوزه آموزش ابتدایی برخوردار است سوق بدهیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم من حوزه آموزش و پرورش بوده است که در جنوب استان بوشهر با قرار دادن افراد با لیاقت و پرتلاش به عنوان روسای آموزش و پرورش تغییرات مهمی صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: با گرفتن هزینه از نفت طرح نخبه پروری را در حوزه جنوب استان بوشهر توسعه دادیم.

وی عنوان کرد: ۲۰ مدرسه با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان کلنگ زنی، و ۷ مدرسه را تجهیز و نوسازی کردیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: در لایحه ششم توسعه که یک بند برای آموزش و پرورش بود با همکاران در مجلس به ۲۴ بند با اعتبار ۲۴ هزار میلیارد تغییر دادیم و توانستیم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را امضا کنیم.

وی با بیان اینکه آب و برق مدارس رایگان کردیم، اضافه کرد: بررسی اهمال مدرک تحصیلی که جزو لایحه خدمات کشوری بود، در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم با ایجاد تغییرات در این لایحه، مدرک تحصیلی فرهنگیان در مقاطع مختلف تحصیلی اعمال بشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر