جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۲۹۹۸
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: لزوم ایجاد مجتمع ها و شهرک های صنفی در شهرستان گناوه همواره مورد تاکید است زیرا از نیازهای اساسی شهرستان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه بعد از ظهر شنبه در نشست ساماندهی مشاغل آلاینده شهری اظهار داشت:  لزوم ایجاد مجتمع ها و شهرک های صنفی در شهرستان گناوه همواره مورد تاکید است زیرا از  نیازهای اساسی  شهرستان است.

وی افزود: تلاش ما بر این است که  این کار هر چه زودتر انجام گیرد و آلایندگی و آلودگی ناشی از صنوف آلاینده در سطح شهرستان بخصوص در شهر گناوه با ایجاد شهرک ها یا مجتمع های صنفی  و استقرار صنوف آلاینده در آنجا  برطرف شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در جلسات گذشته هم بررسی مسائل و مشکلات صورت گرفت براساس بازدیدها و نظرات کارشناسی از دو طرح در نظر گرفته شده برای ایجاد مجتمع صنفی در شهرستان بازدید شد

پاکنژاد بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته طرح اجرا شده  در روستای گشویی بر اساس مستندات ارائه شده و بازدیدصورت گرفته، از پیشرفت خوب و کامل تری برخوردار است و دست ما را برای ایجاد شهرک صنفی در روستای گشویی گناوه در اولویت کار باز می‌گذارد.

وی افزود: در مورد طرح دیگر نیز وقت دیگری داده شد اگر چه بر اساس زمان با توجه به اینکه اقدامی انجام نگرفته ولی باز هم برای اجرا زمان  به این طرح نیز داده می شود.

وی گفت: ۱۰ هزار متر مکعب آب برای شهرک صنفی در روستای گشویی با رعایت شرایط بهداشتی، ایمنی، مسائل صنفی، اداری تخصیص داه می شود منوط بر اینکه شهرداری تا پایان امسال این کار را انجام دهد.

وی گفت: مشکل شهرک صنفی گشویی در حال حاضر تامین آب است که بر اساس مصوبه این جلسه طی نامه ای  خواسته می شود که با تامین آب موافقت شود.

فرماندار گناوه اظهار داشت: پیرامون مشکل امور زیربنایی نیز کارگروه امور زیر بنایی حداکثر ظرف هفته  آینده تشکیل جلسه بدهد.

پاکنژاد گفت: شهرداری هم موظف است طبق کارگروه امور زیربنایی منابع آب و استعلام های صورت گرفته در اسرع وقت اقدام کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر