چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۲۳
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در راستای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای نمایشگاه توانمندی‌های کارآموزان بخش خصوصی فنی و حرفه‌ای در بوشهر شد.
 

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالمجید دراهکی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه‌ای در بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاههای مهارتی می‌تواند بستری برای بروز خلاقیتهای افراد فراهم کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه این نمایشگاه در آموزشگاه آزد فنی و حرفه‌ای چهار فصل بوشهر دائر شده است، به اهمیت نقش نمایشگاههای توانمندی‌های بخش خصوصی در اشتغالزایی و ارائه الگو به کارجویان اشاره و عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع و تأثیرگذار در جهت ارایه ظرفیت‌های مهارتی می‌تواند نقش مهمی در راستای ترویج مهارت‌آموزی در استان بوشهر داشته باشد.

وی با تاکید بر توانمندسازی جوانان با مهارت‌آموزی اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج آموزش‌‌های فنی و حرفه ‌ای و تشویق افراد جویای کار به فراگیری این نوع مهارت‌ها است.

مدیر آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای چهار فصل بوشهر نیز بیان کرد: در این نمایشگاه رشته‌های فنی و مهارتی همچون طراحی و دوخت، صنایع دستی، بازار یابی و فروش، صنایع غذایی و  دیگر عرصه‌های مهارتی عرضه شده است.

آفتاب قنبری برگزاری دوره‌های گذر مهارت آموزی، ارائه مشاوره و آشنایی با کارآفرینان برتر و فروش محصولات مهارت آموزان را از دیگر بخش های این نمایشگاه عنوان کرد.

وی آشنایی جوانان با مشاغل متناسب با نیاز بازار کار، حمایت از تولیدات ملی و کارآفرینان، توسعه فرهنگ مهارت و کارآفرینی را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: توسعه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای نیاز به یک عزم جدی دارد که امیدواریم با تلاش همه مسؤولان استان محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر