جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل امور استان‌های سازمان ملی استاندارد:
کد خبر: ۵۳۰۲۷
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۲

فکرشهر:  مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان ملی استاندارد گفت: ایران در زمینه استانداردسازی رتبه ۲۲ دنیا را دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، اصغر صالح زاده پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران استاندارد در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر شاهد گام‌های خوبی در راستای تدوین استانداردها هستیم.

وی از بهبود جایگاه ایران در زمینه استانداردسازی در بین کشورهای جهان خبر داد و اضافه کرد: رتبه ایران از ۳۲ در دولت تدبیر و امید به رتبه ۲۲ جهان رسیده است که افتحاری مهم محسوب می‌شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد یکی از عوامل موفقیت این سازمان را تدوین استاندارد در استان‌ها دانست و افزود: در استان بوشهر ۱۰۴ استاندارد تدوین شده است که بیانگر کار و توجه ویژه در این حوزه است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به پیشتازی استان بوشهر در زمینه تدوین استانداردهای ملی اظهار داشت: استان بوشهر دارای رتبه نخست کشور در زمینه تحقق عملکرد تدوین استاندارد بوده است.

محمد رحیم بهره‌مند با اشاره به اینکه بوشهر رتبه چهارم از نظر تعداد استانداردهای تدوین شده را دارد افزود: سال گذشته در استان بوشهر ۱۰۴ مورد استاندارد ملی تدوین و ۱۵۴ استاندارد بروزرسانی شد.

وی از فعالیت ۵۷ آزمایشگاه استاندارد در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ۱۸ آزمایشگاه در استان بوشهر دارای گواهینامه‌های جهانی هستند و نتایج آزمون آنها در سراسر دنیا معتبر و قابل قبول است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر