پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۲۸
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، اولین اسکله کانتینری بخش خصوصی کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ظهر یکشنبه در نشست با مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد اظهار داشت: توجه به استانداردها را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

سیاوش ارجمندزاده ضمن تشریح زیرساخت‌ها و طرح‌های بندر نگین بوشهر گفت: با احداث این زیرساخت‌ها در جزیره نگین، ظرفیت صادرات و واردات به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در سفر آینده رئیس جمهور به استان بوشهر، اولین اسکله کانتینری کشور با ابعاد ۳۰۰ در ۵۰ متر که با سرمایه گذاری بخش خصوصی، تأسیس شده است، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اصغر صالح زاده مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد نیز اظهار داشت: کالاهای وارداتی و صادراتی زیادی، مشمول استاندارد هستند، از این رو، توجه و تقویت زیرساخت های استاندارد در بندر جدید نگین، امری اجتناب ناپذیر است.

وی اقدامات انجام گرفته توسط استاندارد بوشهر را قابل تقدیر دانست و عنوان داشت: برنامه ریزی خوبی با دیدگاه های ملی در استان صورت گرفته که احداث بندر نگین را می توان از این جمله دانست.

مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان ملی استاندارد ادامه داد: تقویت استاندارد در بندر نگین و راه اندازی این بندر نقطه امیدی برای دولت و مردم خواهد بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر