جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۲۹
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷

فکرشهر:  در آئینی با حضور مسئولان، نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» در گالری سوره حوزه هنری بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر،‌ رئیس حوزه هنری استان بوشهر ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با تسلیت حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» با هدف محکومیت ترور و اظهار همدردی جامعه هنر با خانواده شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

امید پارسایی‌فرد با اشاره به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار هنر در انتقال پیام خاطرنشان کرد: در نمایشگاه ملی پوستر «محکومیت تروریسم» در بوشهر ۴۰ اثر از هنرمندان ملی و بین المللی با موضوع محکومیت عملیات تروریستی و ضد استقلال سرزمین اسلامی ایران به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به ارائه آثاری از هنرمندان بین‌المللی از کشورهای روسیه، کرواسی، لیتوانی، مصر، ترکیه و چین در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آثار هنرمندان داخلی نیز حاصل تلاش هنرمندان در ورک‌شاپ‌های سازمان حوزه هنری  است.

معاون فرهنگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این نمایشگاه با تقدیر از برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: هنر بر روی همه قشرها تاثیرگذار است و نقش مهمی در انتقال پیام دارد.

غلامرضا جمالی با اشاره به اینکه هر یک از این پوسترها یک الگو برای انتقال پیام های مهم در حوزه های مختلف است اضافه کرد: این نمایشگاه نمونه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نمایشگاه ملی پوستر محکومیت تروریسم از امروز تا سوم اسفندماه در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر از ۱۷ تا ۲۱ پذیرای بازدید کنندگان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر