سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۷۹
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲

فکرشهر: طرح ملی کاروان نشاط و امید انقلاب در روستاهای سیاهمکان و حصار از توابع شهرستان دیلم اجرا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس برزگرزاده مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان بوشهر ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه کاروان نشاط و امید انقلاب در دیلم ضمن تقدیر از همه دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه گفت: راه‌اندازی کاروان نشاط و امید از اول بهمن ماه در ٢٠ روستای استان بوشهر با هماهنگی دستگاه‌های متولی برنامه ریزی شده بود که خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار خوبی را از این برنامه ها شاهد بودیم.

وی افزود: راه‌اندازی این کاروان باعث شد که خدمات بسیار مطلوبی در برخی از روستاهای استان صورت پذیرد و دانش‌آموزان و ساکنین این روستاها از برنامه‌های فرهنگی هنری و اجتماعی خوبی بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان دیلم نیز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمام مردم است و مردم در پیروزی انقلاب  نقشی بسیار مهم دارند و لذا خدمت رسانی به مردم از وظایف مسئولان است.

عبدالامیر قاسمی با اشاره به اینکه خدمات بسیار خوبی در سطح روستاهای شهرستان دیلم و بخش امام حسن صورت گرفته است افزود: استعدادهای بسیار خوبی در روستاها وجود دارد که برگزاری چنین برنامه‌هایی قطعا می‌تواند زمینه حضور فرزندان روستایی را در راستای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر برای پیشرفت و تعالی به چرخه در آورد.

رئیس اداره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: این طرح با همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی هنری با حضور مسئولان و کودکان و نوجوانان به مدت دو روز در روستاهای سیاهمکان و حصار  شهرستان دیلم اجراشد.

زهره محنایی تصریح کرد: طرح امید و نشاط اجتماعی که به عنوان طرح ممتاز از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، شامل برنامه های ورزشی، فرهنگی، هنری، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و برنامه هایی در زمینه کتاب و کتاب خوانی را شامل می شود.

وی گفت: برگزاری این برنامه‌های فرهنگی هنری در جمع کودکان و نوجوانان روستایی باعث ایجاد انگیزه و تشویق آنها و سبب بوجود آمدن اعتماد به نفس بسیار بالا در راستای شناسایی استعدادهای درونی آنها می شود.

طرح ملی کاروان نشاط و امید ٢٨ و ٢٩ بهمن ماه به مدت دو روز در روستاهای شهرستان دیلم با اجرای تئاتر عروسکی، موسیقی، اهداء کتاب، شاهنامه خوانی و اجرای مسابقه نقاشی روی پارچه برگزار شد و مورد استقبال عموم کودکان و نوجوانان روستایی قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر