سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۸۰
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۴

فکرشهر:  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دو هزار و ۹۶۶ کلاس درس استان بوشهر برای اسکان نوروزی مسافران آماده می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، ناصر کرمی ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد شهرداری‌های استان در مورد هزینه  بند ۳ ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش گفت: در این زمینه در سال جاری تاکنون ۱۰ میلیارد و ۵۶۶ میلیون و ۴۴۶ هزار ریال توسط شهرداری ها به مناطق مختلف آموزش و پرورش پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تاکنون شهرداری های خارگ، بوشکان، سیراف، آبدان و چاه مبارک مبلغی بر اساس بند مذکور به آموزش و پرورش پرداخت نکردند.

وی با اشاره به وجود ۲۴۱ مدرسه تخریبی در استان بوشهر بیان کرد: از این تعداد شماری از مدارس با وجود تخریبی بودن اما کلاس‌ها دائر است اما مدارس تخریبی هم داریم که کلاسی در آن تشکیل نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در مورد اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان بیان کرد: برای اسکان مسافران در نوروز، ۲۲ پایگاه، ۳۹۳ مدرسه، ۲ هزار و ۹۶۶ کلاس درس در نظر گرفته شده و ۵۳۹ همکار فرهنگی هم با ستاد اسکان همکاری دارند.

کرمی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تعرفه کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی گفت: هرساله شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم میزبان بیشترین مسافران نوروزی هستند اما تعداد کلاس‌ها در این شهرها جوابگوی نیاز ما نیست ضمن اینکه برپایی چادر در مدارس هم به نوبه خود مشکلاتی را به دنبال دارد.

وی بیان داشت: به منظور اسکان مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب به مهمانان، انتظار همکاری همه دستگاه های اجرایی را داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر