پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۸۱
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۶

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از استقرار تیم درمانی خیریه نورآوران سلامت و خدمات‌دهی رایگان تیم‌های تخصصی چشم‌پزشکی و دندانپزشکی در دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فاطمه دهقانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارایه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم، تیم درمانی خیریه نورآوران سلامت از اوایل دی ماه امسال در منطقه تنگ ارم مستقر و تا پایان اسفندماه حضور خواهند داشت.

وی افزود: بعد از بررسی های انجام شده توسط اعضای هماهنگ کننده این تیم و مسئولان استان، منطقه تنگ ارم در شهرستان دشتستان برای استقرار این تیم تعیین شد. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر ادامه داد: این تیم درمانی در حوزه چشم پزشکی، خدمات درمانی را برای افراد بالای ۴۰ سال و در حوزه تخصصی دندان پزشکی، خدمات درمانی را برای افراد زیر ۱۲ سال ارایه می دهند.

وی افزود: بیمارستان خیریه بنیاد نورآوران سلامت با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دفتر امور روستایی و شوراها استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، فرمانداری دشتستان و بخشداری ارم دائر شده و نیازمندان به خدمات درمانی دو بخش تنگ ارم و بوشکان با کمک بهورزان شبکه بهداشت دشتستان شناسایی و به بیمارستان خیریه بنیاد نورآوران سلامت ارجاع می شوند.

دهقانی بیان کرد: تاکنون سه هزار و ۱۳۹ ویزیت چشم انجام شده که از این تعداد هزار و ۱۱۲ عینک برای مراجعه کنندگان تجویز شده است که تا دو هفته آینده عینک­‌های تجویز شده توسط بنیاد خیریه نورآوران سلامت تهیه و به بیماران تحویل می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵۰ بیمار نیاز به عمل چشم نیاز داشته‌اند که تاکنون ۶۸ عمل در محل بیمارستان انجام شده است و مابقی در روزهای آینده انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هزار و ۳۷۴ ویزیت دندان پزشکی در بیمارستان انجام شده و در روزهای آتی نیز خدمات دندان پزشکی به سایر بیماران معرفی شده ارائه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر