پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۸۲
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای ورزشکاران گناوه حمایت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی پاک‌نژاد ظهر دوشنبه در سمینار تغذیه ورزشی و مکمل‌ها اظهار داشت: اهمیت ارتباط تغذیه با ورزش فقط مربوط به ورزشکاران حرفه‌ای نیست و هر کسی در هر سطحی که به ورزش می‌پردازد، باید اصول تغذیه را نیز رعایت کند و رعایت این اصل باید همگانی شود.

فرمانداره گناوه گفت: توصیه می شود ورزشکاران برای مصرف مکمل های تغذیه‌ای با یک متخصص تغذیه که در زمینه تغذیه ورزشکاران تجربه دارد مشاوره کنند و هر چیزی که می‌شنوند و می‌بینند را برای خود امتحان و مصرف نکنند.

پاک‌نژاد به ورزشکاران توصیه کرد: از مکمل‌های هورمونی نکنند و اگر هم ضرورت ورزش چنین چیزی را ایجاب می‌کند قبل از استفاده حتما از یک متخصص غدد مشاوره بگیرید تا عوارض و سود و زیان آن را برای شما تشریح کند که در نهایت خودتان تصمیم بگیرید استفاده از آن به نفع یابه ضرر شما است.

وی افزود: هر تیمی برای حضور در مسابقات نیاز به بدنسازی و آمادگی دارد و شما مربیان اگر از برنامه های بروز و تایید شده تغذیه‌ای استفاده کنید می‌توانید نقش بسزایی در پیشرفت و قهرمانی تیم داشته باشید.

پاک‌نژاد گفت: کسانی که به عنوان شاگرد یا بازیکن در کلاس‌ها و مسابقات حضور پیدا می‌کنند به راهنمایی تاثیرگذار شما در بحث تغذیه و استفاده از مکمل ها نیاز دارند لذا در زمینه حفظ سلامت فیزیکی و روحی کوشا باشید.

در پایان مراسم از اساتید این دوره تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر