سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۸۶
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: با توجه به تعیین قیمت 11هزار و 500تومان برای هر کیلوگرم مرغ توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با گران‌فروشی مرغ برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، زهرا افضلی‌نیا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعت مرغ در کل کشور از اولین تا آخرین حلقه با ارز مرجع ۴۲۰۰ تومانی تغذیه می‌شود افزود: بر این اساس صنعت مرغ مشمول قیمت‌‌گذاری است و باید قیمت مصوب داشته باشد.

وی با اشاره به تعیین قیمت 11هزار و 500تومان برای هر کیلوگرم مرغ توسط سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تصریح کرد: هرگونه گران‌فروشی مرغ منجر به تشکیل پرونده و رسیدگی در محاکم تعزیرات حکومتی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با بیان اینکه متخلفان اقتصادی از ابتدای امسال تاکنون بیش از 70میلیارد تومان جریمه شده‌اند گفت: ارزش جریمه‌ها نسبت به سال گذشته 7درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع قاچاق کالا و ارز نیز یک هزار و ۶۲۷ پرونده تشکیل که یک هزار و ۶۱۱ پرونده منجر به صدور رای و  محکومیت بیش از 55 میلیارد تومانی شده است.

افضلی‌نیا بر همکاری مردم در معرفی متخلفان اقصادی تاکید کرد و افزود: حجم گزارش‌های مردم برای اعلام تخلف‌ها بسیار ناچیز و کمتر از یک درصد است که امیدواریم مشارکت مردم در این حوزه بیشتر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر