سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۸۸
دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات برای بازسازی و تجهیز مدارس گفت: ۲۴۱ مدرسه تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که بازسازی این مدارس در اولویت قرار دارد.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر پرداخت سهم شهرداری‌ها به آموزش و پرورش مناطق مختلف اظهار داشت: اقدامات مطلوب شهرداری‌هایی که سهم خود را پرداخت کردند حرکتی در مسیر اجرای قانون بوده و از این اقدام قدردانی می‌شود.

وی با تاکید بر  اعمال  تکلیف قانونی شهرداری‌ها در قبال آموزش و پرورش افزود:  کمک به آموزش و پرورش کمک به تمام خانواده‌ها و مردم است و آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه جانبه تمام دستگاه‌هاست.

استاندار بوشهر با اشاره به وجود 241 مدرسه تخریبی در استان بوشهر افزود:  اداره کل نوسازی مدارس برای بازسازی و بهسازی مدارس تخریبی، با یک برنامه ریزی شفاف و اولویت بندی مدارس را در دستور کار خود قرار داده تا بتوان در بودجه سال آینده اعتباری به این منظور اختصاص داد.

گراوند با تاکید بر همکاری دفتر شهری استانداری و شهرداری‌ها برای تعیین شاخص‌های عملکرد شهرداری‌ها در حوزه آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز گفت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در عرصه گردشگری دارد و نباید سایر ظرفیت‌ها، ما را از وجود ظرفیت مطلوب گردشگری بوشهر غافل کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش برای اسکان مسافران در ایام نوروز اظهار داشت: همه باید آماده و مهیای میزبانی از مسافران نوروزی باشیم ضمن اینکه همکاری با آموزش و پرورش برای اسکان مسافران هم ضروری است.

وی تصریح کرد: برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به اسکان مسافران نوروزی و به ویژه تامین آب مورد نیاز مسافران، ادارات آب و فاضلاب و شهرداری‌ها همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر