جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۹۳
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۴

فکرشهر: پیش از ظهر امروز با حضور مسؤولان همایش مربیان و مدیران مدارس هدف طرح شهید بهنام محمدی در شهر بوشهر برگزار شد.
به گزارش فکرشهر از فارس، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در همایش مربیان و مدیران مدارس هدف طرح شهید بهنام محمدی که در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد، با تبریک 40 سالگی انقلاب و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش در سطوح مختلف دارای کارنامه‌ای درخشان و ارزنده است و این بسیج دارای روحیه حماسی و جهادی است که بنیان آن را 36 هزار دانش آموز طرح‌ریزی کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: در برنامه شهید بهنام محمدی تعالیم و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی رقم می‌خورد و کادرسازی برای انقلاب اسلامی از میان دانش آموزان صورت خواهد گرفت در این طرح رشد فکری، شعور انقلابی و اراده مصمم و گام‌های استوار به سمت تعلیم و تربیت اسلامی در سنگر مدرسه رقم می‌خورد.

برنامه شهید بهنام محمدی دانش آموزان را با تربیت اسلامی انقلابی برای مدیریت جامعه آماده می‌کند

وی ادامه داد : برنامه شهید بهنام محمدی خط حرکت دانش آموزان شهید است که دانش آموزان امروز با بهره‌گیری از سیره شهدا خود را برای مدیریت آینده جامعه اسلامی آماده کنند و اگر کارنامه تمام مسئولان کشوری و لشکری را بررسی کنید  مشاهده می‌کنید که هیچ کسی نبوده که از سنگر مدرسه عبور نکرده باشد و دشمنان انقلاب نیز در این سرمایه‌گذاری می‌کنند و از تمام توان خود و به خصوص فضای مجازی برای تاثیرگذاری بر ذهن دانش آموز بهره‌برده اند.

سردار رزمجو یادآور شد : از جمعیت 80 میلیونی کشور 36 میلیون جوان هستند و ما در تهدیدهایی که نسبت به  انقلاب رخ می‌دهد جوانان با شور و شعور انقلابی مراجعه کردند و التماس می‌کردند که برای دفاع اعزام شوند که ما ظرفیت این کار را نداشتیم.

وی بیان کرد: جوانان امروز ما،  نسل جوانان دیروز هستند که بعد از احساس خطر ، مدرسه و دانشگاه را به مقصد میدان نبرد ترک کردند و شهید و جانباز و اسیر شدند و برنامه شهید بهنام محمدی دانش آموزان را با تربیت اسلامی انقلابی برای مدیریت جامعه آماده می‌کند.

رزمجو خاطرنشان کرد: مربیان برنامه شهید بهنام محمدی باید توجه داشته باشند که تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی و هدایت نوجوانان امر مهم است که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده و این امر مهم بر عهده شما قرار گرفته است و انشاالله در این مسیر موفق خواهید شد.

طرح شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوانان طراز انقلاب است

 معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم، پس از تسلیت و تبریک شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات تروریستی در منطقه خاش و تبریک آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طرح شهید بهنام محمدی به‌دنبال تربیت نوجوان طراز انقلاب اسلامی و قرار است دانش آموزان را در این طرح عالم و اهل فکر، مهذب و دین مدار، انقلابی آگاه و با نگاه تمدنی پرورش دهیم.

سروس فتحی افزود : این برنامه مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و قرار است تربیت دانش آموزان بر اساس اصول اسلامی و انقلابی صورت گیرد تا مدیران آینده از دل فرزندان این سرزمین رشد پیدا کنند.

وی تاکید کرد : مربیان برنامه شهید بهنام محمدی نقش مهمی را در بخش پرورش دانش آموزان ایفا می‌کنند و می‌توانند با برنامه‌ریزی منظم روحیه انقلابی و دینی دانش آموزان را تقویت کنند و مسیر آینده جامعه را هموارتر نمایند.

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 60 مدرسه استان بوشهر

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: برنامه شهید بهنام محمدی در 60 مدرسه استان بوشهر به عنوان نمونه اولیه  برگزار خواهد شد.ما تلاش کرده‌ایم با انتخاب مربیان توانا از میان طلاب و دانش آموختگان باری را در حوزه تربیتی از دوش آموزش پرورش برداریم و مربیان برنامه شهید بهنام محمدی کمک کار مدیران و معاونین پرورشی در مدرسه باشند.

مهراب کیانی تاکید کرد: شهید بهنام محمدی و دیگر شهدای دانش آموز الگوهای مناسبی از دانش آموز طراز انقلاب اسلامی هستند و قرار است این دانش آموزان در مسیر رشد و تکامل شخصیت دینی، علمی ، فردی و انقلابی  توسط مربیان همراهی شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر