سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۳۰۹۴
سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: این از افتخارات نظام مقدس اسلامی و دولت تدبیر امید است که مسئولان همواره همراه و در کنار مردم حضور دارند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاکنژاد فرماندار گناوه ظهر سه شنبه در نشست با اهالی شهرک الغدیر گناوه با تقدیر از حضور حماسی مردم ایران و شهرستان گناوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم سلحشور ایران اسلامی با حضور حماسی و باشکوه  در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به همه جهانیان اعلام کردند که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت هستند.

وی با اشاره به حمله تروریستی  سیستان و بلوچستان و محکومیت این حادثه  گفت: دشمنان در جهان در حال القاء این هستند که ایران اسلامی  را حامی تروریست معرفی کنند ولی جهان شاهد است که کشور ما همواره قربانی تروریست بوده و هیج گاه از تروریست حمایت نکرده است.

وی با تقدیر از مسئولان شهرستان و مردم شهرک الغدیر گناوه در این نشست گفت: بسیار خرسندیم که در دولتی در حال خدمتگزاری به ملت هستیم که همواره خود را خدمتگزار و همراه ملت می داند و هیچ‌گاه خود را از مردم جدا ندانسته و در جاهای مختلف و در صحنه های گوناگون کوشیده‌ایم که در کنار و همراه مردم باشیم.

پاکنژاد گفت: حضور مسئولان در میان مردم باعث شده که مسائل و مشکلات مردم را از زبان خود آنها بشنویم و در رفع و حل آنها گام برداریم.

فرماندار گناوه افزود: این از افتخارات نظام مقدس اسلامی و دولت تدبیر امید است که مسئولان همواره همراه و در کنار مردم هستند.

وی با اشاره به مشکلات شهرک الغدیر گفت: خدماتی به این شهرک از قبیل آب، و برق و اخیرا گاز با همکاری و تلاش مسئولان انجام شده که خواسته خود مردم بوده است و از مردم می خواهیم که همکاری لازم را برای حل مشکلات داشته باشند.

وی در زمینه تغییر کاربری زمین‌های این شهرک گفت: زمین‌های شهرک دیگر قابلیت کشاورزی ندارند و کشتی هم در آن ها صورت نمی‌گیرد ولی از لحاظ قانونی در حیطه زمین کشاورزی است که اداره جهاد کشاورزی باید نامه آن را به امور اراضی استان ارسال کند تا مجوزهای تغییر کاربری صادر و بتوان ساخت و ساز را در این شهرک شروع کرد اگر مجوز گرفته شود مشکلی نخواهیم داشت.

وی پیرامون الحاق شهرک به شهر گناوه گفت: نامه‌نگاری‌ها برای پیوستن شهرک الغدیر به گناوه صورت گرفته و پیگیر الحاق آن به شهر هستیم ولی باید پس از کمیسیون های مختلف این کار انجام می گیرد  وفرمانداری درصدد الحاق این شهرک به شهر است.

وی گفت: با همت آموزش و پرورش شهرستان گناوه در سال آینده  یک مدرسه غیر دولتی در اینجا به صورت چند پایه‌ای تعریف و تصویب می شود وخود اهالی هم همکاری داشته باشند.

پاکنژاد در بحث راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: محدوده بیمارستان تا محدوده نرسیده به شهرک در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و  اختیارات آن باشد تا بتوانیم زیرسازی و کارهای دیگر را آغاز کنیم.

وی گفت: شهرداری در زمینه نصب تابلو مناسب شهرک، بهداشت و جمع آوری زباله و خرید سطل زباله اقدامات لازم را انجام دهد.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه در نشست با اهالی شهرک الغدیر گناوه اظهار داشت:  تلاش و پیگیری مسئولان برای حل مشکلات و معضلات شهرستان  و این شهرک جای تقدیر دارد و این نشست ها و دیدارها را در راستای حل مشکلات مردم  به فال نیک می گیریم.

رکنی حسینی گفت: امید است با درایت فرماندار و مسئولان شهرستان  بتوان مشکلاتی را که مردم این شهرک مطرح کردند با اولویت بندی و در کوتاهترین زمان حل شود.

در این نشست که با حضور مسئولان و اهالی شهرک الغدیر گناوه به منظور بررسی مشکلات برگزار شد ساکنان شهرک مشکلات را مطرح کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر